Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg hadde store bekkenplager med førstemann, var sykemeldt fra 4. mnd. Nå er jeg gravid med nr 2 i uke 10 og kjenner allerede litt smerter i hofter og skambeinet Jobber 100% i vikariat, har ikke fortalt på jobb at jeg er gravid... Noen fler med tidlige bekkenplager?
mininurk Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Tiddeuuu! Har det akkurat som deg jeg. Hadde litt bekkenplager med første...veldig store plager med andre, og nå jenner jeg det godt allerede. Er også i uke 10. Er sykemeldt pga kvalme da.....men skal dette fortsette i samme retning, blir jeg vel sykemeldt en stund før termin ja....!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg fikk bekkenløsning da jeg var 10 uker på vei. Anbefaler fysioterapaut!! Det hjeap meg veldig, selv om det tok tid og ble vondere før det ble bedre. Lykke til. :-)
Galskapens overhode Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 jeg fikk bekkenløsning i uke 9.. Nå er jeg i uke 18 og klarer enda å jobbe fordi jeg gikk tidlig til fysio og fikk behandling, samt er jeg på vannjoggng. Nå har jeg dager der jeg til og med er smertefri.. Få henvisning hos legen du..
Lurvehette Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Hei. Jeg har to barn, fikk bekkeløsning i 5 måned med nr 1, i 4 måned med nr 2. Mistet i MA for 14 dager siden, men før det, hadde jeg bekkeløsning fra uke 4!!! Så det går an ja... Lykke til med den kommende babyen din.
lilleAdrian 08`+ 1 i magen Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 æ fikk bekkenløsning i uke 5 å e 100 % sykemelt. jobbe som kokk på båt så æ har ikkje lov å jobbe etter 8 uke..... så d bli en laaaaaang vinter dettan......... lykke til videre dere
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 hei, Jeg hadde sinnsyke bekkensmerter med nummer en som ble født i oktober 04, har hatt bekkenproblemer hele veien, men nå er jeg gravid igjen og er i uke 4 og har allerede kjent nye bekkensmerter. Kjenner tårene presser på, men jeg har hele tiden visst at det ville bli ille, og er bare takknemmelig for at jeg har blitt gravid igjen etter 2 aborter.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Du er ikke alene... Med forrigemann fikk jeg bekkenløsning i uke 15, og d ble ganske ille... Har slitt endel med bekkenet hele tiden etter fødselen også, men på langt nær så mye som da jeg var gravid. Nå er jeg straks 6 uker på vei, og har faktisk ikke klart å gå de siste dagene.... Kjente en klar forandring og forverring av bekkensmertene allerede 4 uker på vei..! Så dette ser ut til å bli et festlig svangerskap... Skal til legen neste uke da, og få rekvisisjon til fysioterapeut. Håper virkelig at det vil hjelpe... Lykke til alle dere med bekkenproblemer!
Lurvehette Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Må bare si at selv om jeg ikke er gravid akkurat nå, mistet for 14 dager siden, så er det nesten "godt" å vite at det er andre som sliter med bekkenløsning. Følte meg ganske alene her jeg bor, da jeg har hatt det 2 og en halv gang!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå