Storkfrøken69 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Nå har jeg vært inne og sett etter deg x antall ganger. Ble nesten litt bekymret. Men, så endelig får jeg frem navnet ditt og termindato og alt. Fikk skikkelig sug i magen. Jeg er så utrolig glad på dine vegne. Hvordan går det med deg? Har du vært på flere UL? Fortell, fortell )
Benta Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Så morro å bli ropt på da :-) Alt vel med meg, er ikke så ofte på BIM lenger, har funnet min "gruppe" på Snart Mamma. Har hatt totalt 5 UL, og alle viser at det står bra til med den lille. Er nå 14 + 4. Var inne for fosterdiagnostikk forrige uke, og venter på resultatene. Men bli veldig overraske dersom det skal være fare for kromosomavvik. Hvordan går det med deg da Storkfrøken?
Storkfrøken69 Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 Dette er bare så spennende. Søsteren min som var med meg til Danmark da du og var der spør stadig etter deg hun og. Jeg har dessverre hatt et mislykket fryseforsøk nettopp. Men, ved å se på deg er det jo helt klart at jeg ikke kan gi opp ) Er nå igang med nye medisiner og skal sette inn 26. august. Denne gangen synes jeg rett og slett at det er min tur. Er du ikke enig? Hahahaha, var det et litt ledende spørsmål eller :oD
Benta Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Så synd at du ikke har fått spiren til å sitte enda... men du har helt rett, det er alltid for tidlig å gi opp!! Og synes ABSOLUTT du fortjenes å lykkes nå, så stå på! (men regner med du skal sette inn 26 sept?) Er her i alle fall og heier på deg!! Og hils søster så mye ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå