Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er litt forvirret og glemsk for tiden, men jeg kan ikke huske at jeg har fått med meg at du hadde så uflaks med tiningen. Nå fikk jeg skikkelig vondt i magen.

Når var dette?

Godt å se at du skal i gang med fryseforsøk allerede i uke 40. Jeg går da ut fra at det blir kort regime?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10377458-vils%C3%A5gjerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei storkfrøken:O)

Jeg hadde 2 egg på frys som de skulle tine i begynnelsen av august.

Ingen overlevde opptiningen.I og med at det ble et avbrutt fryseforsøk(ikke fullt forsøk),fikk jeg ringe inn første mens :o).Den kom i tillegg tiligere enn antatt,så jeg er igang igjen.Sprayer for harde livet,og begynner å stikke på onsdag !

Det var en skikkelig nedtur med de fryse eggene,men nå er jeg fit for fight igjen.Hvordan går det med deg ?

Klem fra

Så godt at du er fit for fight :o) ;o) Jeg var nok litt treg gitt. Jeg trodde du skulle igang med fryseforsøk nå, men det var IVF det dreide seg om.

Jeg krysser alt jeg kan krysse for deg.

Jeg har nettopp begynt på medisiner igjen før 2 fryseforsøk. Kjenner at jeg ikke er like motviert denne gangen, men når jeg tenkter etter føler jeg det vel egentlig sånn i starten hver gang. Spenningen tar overhånd i 2. rugeuke samme hvor mye jeg prøver å stritte i mot.

Lyder kanskje litt kjent :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...