Gå til innhold

En-eller toegga?

oftebustat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på terminlista at flere av dere vet om det er en-eller toegga, hvordan finner man ut hva det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de ikke av samme kjønn er de garantert to-eggede, er de av samme kjønn og deler morkake/fostersekk etc er de en-eggede. Hvis de er av samme kjønn, med hver sin morkake etc så kan de være begge og man får ikke vite før fødselen.

Bare arrester meg nå her inne hvis jeg ikke har forstått dette riktig:-)))

Skrevet

hei!

Jeg var p+å ul på onsdag. Jeg fårikke vite det før etter fødsel. De tror det er to gutter, men ikke sikre. mEn ligger i hver sin sekk og dem tror det er to morkaker som har vokst sammen he he...så erliksom ikkenoe heltklart svar jeg får hehe...Dårliggjort....hehehhe

Skrevet

Får å være helt sikker må man ta dna test av de når de er født. Er ikke altid man kan se det under fødselen heller. Jeg vet ikke om mine de er en eller toeggede. Men er jo veldig enkelt om det er gutt og jente da.

Skrevet

Andre tegn på om det er toeggede /eneggede er om skilleveggen mellom dem er veldig tykk eller ikke. Hos meg er den veldig tykk. Vi vet 99 % sikkert at det er toeggede gutter, da tvillingene er et resultat av hormonbehandling og mange modne egg. Men for å være helt sikker, tas det prøver av morkakene.

Skrevet

aner ikke hva jeg har...men skal finne det ut en dag..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...