Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Del Skrevet 14. september 2007 Kan noen fortelle meg hvordan de første symptomene er når man "håller" på og få bekkenløsning? Kan ikke noe om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mymelody Skrevet 14. september 2007 #2 Del Skrevet 14. september 2007 Hos meg kjenner jeg det veldig godt helt nederst i korsryggen og "ut/nedover" i lårene. Spes. etter en lang dag på jobben, har jeg vansklig for å stå helt oppreist. Kan også ha vondt om morgenen, når jeg skal stå opp. Har fått henvisning til fysio. og bassengtrening, noe som hjalp meg veldig mye i første svangerskap. Gikk også ned til å jobbe 50%, noe som også hjalp stort. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Del Skrevet 23. september 2007 Hos meg begynnte det også i korsryggen, ut over dagen hvis du må snu fort eller stoppe fort så kjenner du det på skambeinen din. Jeg er sykmeld 100% nå, har en tung jobb i eldreomsorgen. Plagene blir fort være nå synes jeg, skal til fysio på 2. okt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå