Gå til innhold

Follo-damer - hvordan går det med dere?

coscos

Anbefalte innlegg

Hei på dere! Jeg har jo hoppet over til Din Baby, men er innom her jevnlig for å sjekke hvordan det går med dere. Vimsemor og Moomy, er det ikke rundt disse dager dere har termin? Tebekaa, litt lenger før din baby kommer, vel?

Dere får holde oss oppdatert når de søte små melder sin ankomst. Og så får vi få til flere Follo-treff. Hadde også vært morsomt om flere Follo-gravide/mammaer blir med.

Ha en fin helg!

Fortsetter under...

Hei, hei

Så hyggelig å høre fra deg.

Vi venter fortsatt, vi da. Nå er vi 3 dager over termin. Formen er veldig bra, så jeg det går i grunn greit, men jentene er veldig utålmodige og gleder seg veldig. Og snakker med magen hele dagen og lurer på om ikke lillebror skal komme snart. Skal oppdatere her inne så snart vi er mål - forhåpentligvis om ikke så lenge...

Hvordan er det med dere, da? Det hadde vært kjempehyggelig med flere Follo-treff. Nå har jeg rundet helt av på jobb, så nå gleder jeg meg til å kose meg hjemme og senke skuldrene.

Ha en riktig fin helg du også!

Godt å høre at formen er bra Vimsemor. Skjønner at jentene dine er utålmodige. Er liksom noe med den magiske datoen. Men, den som venter på noe godt, venter jo ikke forgjeves! Bra at du har fått avsluttet på jobben også. Det er godt å kunne slappe helt av og bare kose deg før babyen kommer. Lille M kom jo noen dager før termin, og jeg var sikker på at jeg kom til å gå over, så fikk liksom ikke noen dager bare for meg selv (hadde mye jeg skulle gjøre på slutten). Alle andre sa jo at man måtte være flink til å slappe av og hvile før babyen kom, men skjønte ikke helt det før jeg plutselig hadde babyen i fanget :-)

Ønsker deg lykke til og heier på deg nå i innspurten!

Hei igjen:-)

Jeg kniper fortsatt igjen, og har tenkt å gjøre det minst en uke til:-) Har ingen tro på at det blir overtid denne gangen heller, men nå kan jeg snart "slappe av" og gjøre alle de tingene jeg ikke har turt til nå: bake, gå litt lengre turer, gjøre litt husarbeid, og... kremt... det dere vet (rødme).

Neste treff blir kanskje en trilletur?

Gleder meg til å høre fødehistoriene...

Hei tebekaa,

Høres ut som du har noen fine dager (og kvelder/netter...) :-) Da er det bare å glede seg til babyen kommer, når den måtte komme. Bedre med litt for tidlig enn på overtid, spør du meg, men uansett så er det verdt å vente på.

Jeg også gleder meg til å høre om fødslene deres. Har ikke hørt noe fra Moomy på lenge, kanskje hun allerede har født nå?

Ja, vi får satse på trilleturer. Høsten kan jo være en fin tid, så klar luft og flotte farger!

Så var hun ute:) Lille Amanda Helèn. Hun kom til verden på Ullevål Lørdag 15\9 kl 7.22. 3420 g og 51 perfekte cm:) Tre dager før termin.

Vi kom hjem fra sykehuset i går og prøver nå og tilpasse oss den nye tilværelsen. Jeg er totalt overveldet av følelser for det lille nurket. Ante ikke at det kunne gjøre så mye med èn og få barn, men det har det sikkert og visst gjort. Nå tar vi bare dagene med ro og prøver og finnne tilbake til normal form igjen. Gleder meg til vårt neste treff og lykke til til Vimsemor og tebekaa.

Mange glade hilsner fra

Annonse

Gratulerer så mye, moomy! Jeg blir helt rørt av å høre de gode nyhetene. Håper fødselen gikk greit.

Et flott navn dere har valgt til lille prinsessen. Kan tenke meg hun er verdens skjønneste. Gleder meg til å se dere begge på neste treff. Kos dere masse så lenge!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...