krysser fingre og tær! Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Er det noen flere enn meg som begynner å bli utolmodig, og som teller ned dager til vi kan teste? Jeg er på rugedag 7 nå og er klar som ett egg for å teste.
tubaluba Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 jeg er også på rugedag 7.. og er kraftig klar til testing. Når har du tenkt å teste?? mvh
Dame Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 hei på dere! Jeg er i dag (lørdag) på dag 10. Hadde tenkt å vente til dag 14 med å teste siden det er anbefaling fra klinikken. Greit å ikke måtte gå på en unødvendig smell. Har holdt meg selv bevisst ganske bussy så jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det...Merker heller ikke noe på kroppen så jeg prøver kanskje å fortrenge...Har hørt mange fortelle at de kan "kjenne" på kroppen at de er gravide, men hos meg er det nada. Noen av dere andre som har noen "gravide" symptoner? fingre og tær er krysset for dere alle! .
krysser fingre og tær! Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 Nei, jeg må vel klare å holde meg et par dager til. De andre gangene har jeg fått blødning på dag 11 og 12, så hvis ikke noe har dukka opp på dag 12, så blir det nok testing da. Blodprøven skal jeg ta på dag 13. Å gå på symptomjakt er i grunn håpløst. Jeg kjenner jo alltid et eller annet i magen, men hva det er kan man jo ikke vite. Puppene er ømme som bare det, men det er pga crinonen. Men uansett, hver dag uten blødning nå er ett steg nærmere målet.
pulsen Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Heisan ruger : ) jeg er på dag 8 idag.og er veeldig klar for en test,men det er vel best å vente ... Men det er vel lurest å vente ihvertfall et par dager til... Har du hatt mens tendenser denne gangen?? jeg går med små murringer opptil flere ganger om dagen,men ingen mens..Krysser fingre og tær ja.... vi får nok holde et par dager til... Lykke til .. dette går bra ...(optimist ja : )
pulsen Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Heisan..... ja det er ikke bare bare og gå og vente på dagen ...jeg har litt mens murring ,svakt,men det kommer og går gjennom hele dagen.deter jo litt ubehagelig,men hver dag uten ,mens er jo positivt... vi får bare vente og krysse fingre og tær..... lykke til... klem
Zena1234 Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Hei. Jeg er nå på rd 11 og det har gått veldig fint å skyve testinga foran seg, helt til CB testene kom i posten på lørdag... Var nesten så jeg ba sambo om å gjemme de til i morgen tirsdag for da har vi bestemt oss for å prøve første testen, selv om de sa torsdag i Porsgrunn... Lykke til alle sammen
Dame Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Er dere her fremdeles? Håper det har gått fint med dere. Hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå