Gå til innhold

32 år, dårlig tid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 32 år. Synes dere jeg har dårlig tid? hmm, føler det av og til selv..men det har liksom ikke passet før nå. Er nå klar og mannen min også. Hva hadde dere tenkt i min situasjon?:) Tenker jo selvfølgelig at..tenk om vi kommer til å bruke lang tid..tenk om, tenk om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du, dårlig tid har du ikke, du har tida! Den er nå den, og akkurat graviditet er ikke så lett å planlegge, så deilig at dere er enige om at det passer nå, da er det letter å takle det hvis dere skulle bli gravide, men dårlig tid??? Nei det syns jeg ikke.... Jeg kjenner mange som har fått både sitt første og sitt site i en alder av 40, og de syns det har vært helt toppen....

 

Jeg føler meg heldig fordi jeg fikk mitt første barn da jeg var 23, og skal nå ha mitt tredje barn i en alder av 30, jeg syns det er deiligå vite at jegfortsatt er relativt ung og frisk, og kan tåle litt rabalder, men jeg ser jo hva jeg har forsaket. Jeg har for eksempel ikke klart å fullføre en grad... Jeg har ikke reist og opplevd verden, og jeg har opplevd store ting på en litt ensom måte fordi mine venner har valgt å vente med å få barn.

 

Det skjer så mye mentalt at jeg tenker det er greit å ha noen år på rompa ;-)

 

Hmmm hva ville jeg med dette svaret??? Stakkars, ja ja, jeg ville bare si at du ikke trenger å uroe deg for alderen, alt er vanlig, og så lenge det er til det beste for deg, så er det som regel det beste for barnet!

 

God helg, og lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst på flere barn kan det kanskje være greit å tenke på det. Jeg ville kanskje følt at jeg hadde LITT dårlig tid. Selv fikk jeg min første da jeg var 23. Da er man produktiv så det holder, hehe...reduserer seg nok litt med alderen har jeg hørt. MEN, gå på BliGravid, så får du sikkert mange flotte tips.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også 23 år og venter nr.3 ;)

Men man må få barn når man selv vil ha det! Man er jo så

forskjellig...

Jeg ville ha mine barn "tidlig" og slik er det nå blitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk selv 1. barn 31 år, venter nr 2 nå, og blir 33 når den kommer. Tenker at jeg helst vil være ferdig med småbarn til jeg er 35-38 og vil ha 3 barn. Så de må nødvendigvis komme litt tett. Spørs jo hvor mange du vil ha og om du vil ha barn senere en meg. Men ut fra mitt perspektiv er det bra jeg har blitt fort gravid for å si det sånn:) Og det blir vanskeligere å bli gravid + høyere risiko for misdannelser i vår alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke dålig tid kjære deg :)

 

Jeg er 27 og venter nummer to..men ifølge planen min er jeg ikke ferdig med mine "5!" før jeg er nærmere 37-38!

 

Hadde du skrevet 45+ hadde jeg sagt meg enig.. men 32 er ingen alder!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte det nok ganske likt som deg, er 32 nå og endelig på vei med vår første. Følte jeg hadde god tid helt til trettiårskrisa slo inn! 32 er vel ok, men spørs vel hvor mange dere vil ha:-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...