Gå til innhold

April: Heisann!

Anbefalte innlegg

Har ikke vært innom her særlig i det siste, for det har jo vært så dødt..og ble litt lei av å preike med meg selv en periode... :s Og dagene er ganske pakka med skriking og mating, så når kvelden kommer om ungene er i seng, kaster jeg meg over symaskina og syr alt jeg orker... Har en del bestillinger før jul, og håpte jeg skulle få de unna sånn at jeg kan kose meg med å sy juleklær til mine egne... :) Men det blir jo som regel til at jeg lager noe jeg virkelig har lyst å lage, istedefor bestillingene da...hehe.. Men det går på fram, og det er bra.

Jeg driver og sparer til ny maskin som kan brodere. Har en venninde som aktivt sponser meg der..hehe.. Men det er jo kjekt at folk liker det jeg lager! :) Har ikke komt så langt i sparingen da. 1700 kr... -Bare 10.000 igjen... :s Men har ca 3000 utestående, så det går fremover der og...

Sindre har nå blitt 5.5 mnd! Han er ca 70 cm lang og 7.5 kg! Han har akkurat lært seg å svelge mat uten å brekke seg, og ruller rundt på gulvet her. Men han stopper ofte på magen, glemmer av og til ut hvordan han kommer videre...

Snuppa var nettopp på 2-årskontrollen. 87 cm og 12.4 kg... Ikke store jenta, men.. Snakker og synger som en foss.

Jeg er fremdeles hjemme med begge to, men det er en prøvelse til tider. Lunta mi har blitt "knøta liten" etter svangerskapet med sindre... Og så hjelper det kanskje ikke at jeg blir sittende til langt på natt med symaskina heller. Men det kommer seg, Har fått trillepike til snuppa to ganger i uka, så får en smule avlastning der. Og en nabo stikker av og til innom og tar henne med seg på tur.

Gubben skal til stavanger på ikea i morgen og handle en masse bokhyller til oss, så vi skal endelig få orden på kontoret vårt igjen. Den reolen vi har nå knakk plutselig ene hylla i, så nå må vi fikse.. Heller nå enn etter at den har rast over en av ungene -eller oss for den del...

Ja, det var litt fra vårt liv her ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10376003-april-heisann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...