Gå til innhold

Meg=pizzatryne


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Åhh...jeg er dritlei av kviser! Noen flere som er blitt kvisete etter at dere har blitt gravide? Hva gjør dere med det? Har prøvd forskjellige ansiktsprodukter, men ingenting virker noe særlig.

Hilsen frustrert pizzatryne :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble anbefalt å gå til hudpleier av legen min. Også vasker jeg meg med vichy -grønn såpevæske i fra apoteket. Ps. selv om jeg var ille i svangerskapet, så blei jeg mye verre etter at babyen kom ut, i en mnd tid, he, he... Ikke gøy.

Håper du får de vekk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plages også med huden. Skal bestille meg en time til hudpleier for å få en dyprens, tror jeg.....ellers så vet jeg jo at det går over....Så det er vel egentlig bare å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører at flere blir plaget av kviser under svangerskapet. Hos meg er det motsatt. Jeg har litt til vanlig men når jeg er gravid forsvinner alt.

Rart. Har helt fri for kviser i 1. og 2. svangerskap og ser ut som det samme skjer nå.

Lykke til med å få bukt med de.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt kviser i ansiktet før. Men nå.... er jeg også pizzatryne! Trøster meg med at det sikkert går over den dagen hormonene går tilbake til det normale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI:) jeg har en VIDUNDERKREM:)jeg har alrdi kviser men da jeg ble gravid fikk jeg fet hud og mange små kviser i panna etc..tilogmed på brystet.blæææ.så jeg tok meg en tur på apoteket og kjøpte en dyrbar ting..altså en krem som heter VICHY normaderm.koster netsen 200 kr og et verdt det.smør deg morgen og kveld og det funker.jeg kan ikke leve uten den kremen.ikke nå i graviditeten iallefall:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er konstant plaget med kviser, og har fått resept på to resepter som heter Skinoren og Dalacin liniment, og de er super effektive:) Eneste problem er at det kun er Skinoren som kan brukes i svangerskapet, men jeg tror effekten av den alene vil være god også. Jeg har bestemt meg for å vente med å begynne igjen på den til i uke12 bare for min egen ro sin skyld, og legen sa det var sikkert en god ide:) Men da er det full gang igjen.Snakk med legen din, kanskje du kan få de samme:)

 

Lykke til..

 

Ps. Å kalle deg selv pizzatryne er en forferdelig måte å fremstille det på synes jeg!! ville bare si det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...