Gå til innhold

Hei dere :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Et spørsmål! Når dere dro på første kontrollen, tok dere med barnefaren? Leste et sted om at han godt kunne være med. Men hva er altså vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så veldig vanlig nei.

Jeg skal ha 1 kontroll i uke 12 for da lytter de etter hjertelyden, det gjør de ikke før.

Man har bare 1 kontroll før UL så jeg velger å ta deen så sent som uke 12 slik at jeg slipper å vente til UL med å høre hjertelyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått beskjed alle 3 gangene at jeg godt kunne ha med barnefaren, men denne gang må jeg nok dra alene uansett siden barnefaren bor 5 timer unna. heldigvis for meg har legen min ultralyd på kontoret sitt så jeg får se knøttet selv om jeg bare er 6+4 når jeg skal på kontroll :-) Dessuten får jeg flere enn de obligatoriske kontrollene siden jeg har hatt svangerskapsforgiftning med de to første...å ul hver gang. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist var gubben med på nesten alle kontrollene. syns det bare var koselig å ha han med, og han ville det selv og. Samme kommer han til å gjøre denne gangen.. Eneste grunn til at han må hoppe over en gang eller to er fordi tiden krasjer med jobben hans.. Tar ikke fri for det lissom, untatt ul da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, og takk for svar alle sammen :)

 

Jeg stussa over at kontordama ikke sa et ord om at barnefaren kunne være med. Så jeg har vært inneforstått med at det ikke er så vanlig. Men så leste jeg et sted at han godt kunne være med. Skal jeg ringe dem og spørre da eller? Eller si ifra at han blir med?

 

Hehe, det første kontordama spurte om var om jeg ville beholde ungen..... Så om det er vanlig med abort i denne "bygda" det veit jeg ikke. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ble litt forfjamsa!!

 

Takker igjen for svar! Skal høre med samboeren om han får tid til å være med den 3.okt :) Da er jeg 11+et eller annet :)

 

Har forresten de fleste legekontor ultralyd-utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...