Gå til innhold

negative...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Slutt å vær så negative! Syns det er viktig at vi er positive å ser framover isteden for bare å tenke på om vi kommer til å miste eller ikke! Klarer selv ikke helt la være å bekymre meg for å miste men prøver så godt jeg kan, å jeg håper andre også vil være med på å IKKE snakke om SA og MA! for det er ingen ting vi kan gjøre fra eller til! vi kan bare gjøre det verre ved å bekymre oss! la oss alle bare gå ut fra at det går fint fram til 12 uke og heller glede oss. Er så lei av spørsmål om statistikker og sjenerelle spørsmål om SA for det gjør meg og andre deprimerte i en tid vi skal glede oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er enig med deg. Men vi må nok ta hensyn til dem som har behov for å skrive/spørre om SA og MA også. Vi som ikke vil lese om det kan jo bare la være å lese slike SA og MA innlegg da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det viktigste er at man merker innleggene sine med gode overskrifter som sier hva innlegget handler om, både når det gjelder SA/MA og helt andre ting. Så kan hver enkelt velge selv om det er et innlegg de ønsker å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt enig.. De som er bekymret trenger å få gode råd og støtte fra oss.. De kommer til å bli mindre bekymret så lenge de får fornuftige svar fra oss, og statestikken på at det går bra er jo rimelig høy så det er jo ingen grunn til å bekymre seg unødig:) Men skjer det så skjer det.. Har hatt mareritt om det selv og det er en sak som opptar oss alle.. Man skal selsagt ikke gå rundt å tenkte på det hele tiden, men kan også være godt å få "luftet" på uroen så man får sluppet den løs:) Men håper at alle klarer å tenke fornuftig og ikke tenke så mye på at ting kan gå galt.. tiden går fryktelig sakte da.. Tenk heller på hvor ofte det går bra og at det sannsyneligvis kommer til å gjøre det med oss også:)

 

KLEM FRA GRAVID I 6 UKE:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...