Gå til innhold

bf på ul?

*Mamma'n* OVERTID

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som tar barnefaren med på ul???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok med BF på 1.ultralyd som var i uke 10. Prøvde å tvinge meg til å ta abort, men etter at jeg så det lille nurket på skjermen var ikke abort noe alternativ.

Da det gikk opp for BF at jeg faktisk skulle beholde barnet sa han at han ville støtte meg hele veien og være med på kontroller og den ordinære ul. Da den ordinære ultralyden (uke 18) sto for tur valgte han heller å dra på Quart-festivalen med venner for å feste. Tok med meg farmoren min istede, skulle tro tårene rant nedover kinnene hennes når hun så at første oldebarnet skulle bli en liten jente!

Skrevet

åi.. for en kjip fyr da..:o

på min første ul som var i uke 16(utruli nokk) var jeg alene, men da hadde jeg også nettopp fått vite at jeg skulle bli mamma..

men nå skall jeg på ny ul onsdag. da er jeg 19+5, og har sagt til bf at jeg vil at han skal være med meg og se lille nurke. også fordi jeg vil at han skal være der i tilfelle noe skulle være galt, slik at han får samme info som meg..

Skrevet

Jeg var på ul alene, BF nektet å bli med.

Han har sett på bildet jeg fikk, men så ikke noe.

Skrevet

her var BF bort reistda jeg var på den ordinære ultralyden, tok med mamma i stedet. Men vi bestilte 3d ul noen uker etter og da var BF med:)

Skrevet

Jeg hadde med BF på den ordinære UL'en.

Prøver å innvolvere han mest mulig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...