Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg skrev en mail til han for en stund siden.og da sa han når han svarte at han tok gjerne spådommer over tlf men foretrekker at man møter ham.Han har gjort mange spennende spådommer over tlf sa han..Men når jeg nå ringte han,sa han at han ikke tok spådommer over tlf..At han kunne sende meg et horoskop..Men er d like riktig d da?? Jeg kunne heldigvis få horoskopet billigere enn vanlig da,vanligvis 600 eller var d 650 kr.jeg kunne få d for 400 + porto..spennende å lese hva han skriver der!
Gjest MMJ Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Han har møtt meg og spådd meg 2 ganger, ALT feil. Jeg fikk også denne lefsa han sender ut som vi må betale en formue for... skjønte IKKE noe av den i det hele tatt... det var 600 rett i dass :0)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Å? Jeg har jo hørt så mye bra om han..Uff,uff,uff...Håper ikke noe er feil med d han sier om meg:(
firemerkersmør Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Skjønner ikke atd et er så mange som tror på sånt tull. Og alle som roper på Sjaman for tid? Hva er greia med spåing liksom?? Flaks
dama Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 traff han på ei messe en gang, han leste meg ganske så korrekt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå