ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 1. oktober 2007 #51 Del Skrevet 1. oktober 2007 hehe så morsomt da !! at han bare skrev sånn helt uten videre )) du har draget, virker d som ;o) så gøy =)) hvorfor ikke?? var han pen?? ;o) eller -er vi i nok "trøbbel" som d er?? hihihihi ;o)) ja jeg å tenker lissom med facebook å holde kontakt med folk å gjerne litt "gamle kjente" siden tilsynelatende ALLE er der inne ;o) ikke en sånn date-plass lissom... =) neeeeeh -d ser ut som om hu trives godt der inne...desverre,for min del... ;o) har ikke hatt noe som ligner på rier (tror jeg,siden jeg ikke har noe å sammeligne med...) å den berømmlige slimproppen (den høres fryktlig utidig ut!!) har jeg ikke sett snurten av...så alt er rolig jah...hun siger lengre å lengre ned bare, å hodet virker som om d er helt festa... såå...kan vel skje i natt, lr om to uker....;-/ fikk ny time hos jm neste torsdag da...håper jeg slipper å gå dit ;o) er uansett max 15 dager igjen nå da, all overtid inkludert...så d er jo siste innspurt uanz... ;o)) idag er jeg dønn sliten... begynte med å passe niesen min, så måtte jeg på shell med et dekk -jeg har greidd å kjøre over en spiker lr noe- men han mekanikerduden var selvsagt til lunch, så da måtte jeg til jm først... ble der en time, åsså bare leverte jeg inn dekket på en bensinstasjon nearby helsestasjonen... lite gjennomtenkt for d er sånn 2 mil å kjøre dit, åsså måtte jeg hente dekket igjen halvannen time senere åsså sku jeg på omvisning på føden pluss barselhotellet kl 6 ... STRESSA ;o) sku ha med ei venninne som jeg måtte hente pluss kjøre henne til sentrum etterpå.. så gikk lisom i ett hele dagen !! plutselig var klokka halv ti lissom .... -hva traff meg??? ,O)) er IKKE vant til stress lengre, hakke jobba engang på fleeeere måneder... så detta tok på hehe ;o) mudern har fått babyshoppedilla -veeeldig praktisk for meg ;o) idag kom a med sengesett og flere pledd å helsetepper ) fikk bestilt meg sånn gratis bleiebøtte på nett idag, d må du å gjøre =) skal prøve å finne tilbake til linken )) så kos at mamman din skal være med da ) mammaer liker sånt ;o) tror mudern er litt snurt fordi jeg ikke har dratt a med meg på så mye...blir vel ordnings når ungen er født hehe ;o) må gjeeeerne sitte barnevakt ;o)) i morgen skal jeg besøke hu venninna mi som fødte natt til idag ... gleder meg til å se bebissen =) var sååå skjønn på bildet hun sendte da ) er såååå uvirkelig at d er min tur neste gang !!! oj oj oj... kommer til å bli en ubruklig mor ;o) (siden jeg ennå ikke skjønner at jeg skal bli mor hehe;o)) hva skal jeg kjøpe til henne da?? hmm... må på h&m ;o) alltid noe søtt der til minimenneskene ) nei nå tror jeg jeg skal slukke lyset å prøve å sove litt... trøtt som en dupp ;o) send over noen desiliter med fødestøv, så kaaanskje steinen begynner å rulle her hehe ;o) natta da snuppa =)) koss ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10533909
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 2. oktober 2007 #52 Del Skrevet 2. oktober 2007 hvorfor skjer d ingenting å hvorfor i all verden får jeg aaaldri sove en sammenhengende natt lengre ???!! uuuuurk......=(( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10534234
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 2. oktober 2007 #53 Del Skrevet 2. oktober 2007 her var linken til den gratis bleiebøtta forresten : www.reflex.no/default.aspx?tabid=314 =)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10534239
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #54 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hallois. Må vente 2 uker med å bestille den bøtta for er ikke i 6.mnd enda:( Nei han fyren er ikke kjekk i det hele tatt.. grøss.. hehe..Men skjønner ikke hvorfor han skrev mld til meg?`i'm only there for my friends!! Har du facebook du også assa? trodde ikke det jeg. hmmm.. Du må stresse ned noen hakk, kan ikke drive å farte rundt hele tiden!! eller jo kanskje det er akkurat det du må gjøre for å fortgang i sakene. Kom til å tenke på en annen sak. Jeg spurte legen min hvordan det var med dette DNA greiene å hva det kostet og han sa følgende: Om far nekter å skrive under blir det farskapssak og da betaler staten. Om han du tror er far signerer farskapspapirene og det senere viser seg å være feil må det gjennom advokat for å få det rettet opp. Så mitt tips til deg: Ikke la noen signere:o) Mamma har ikke fått shoppe dilla - heller ingen andre i familien min men det kommer vel etterhvert. er jo en stund til jeg føder.... Går utifra at du har hilst på babyen til venninna di i dag? Hvordan gikk det? I dag har jeg torturert meg selv å spist wok med kylling og pasta og grønnsaker.. Grønnsaker er min værste fiende, synes det er så motbydelig!!! I kveld skal jeg ut å gå tur med en venninne, lenge siden jeg har gjort noe sånt, men må vel snart begynne med det:o) Snakkes klems Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10536313
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 2. oktober 2007 #55 Del Skrevet 2. oktober 2007 grønnsaker er jo suuuupredigg !!! for ikke å snakke om kylling =) jeg har vært usunn; mekka sammen kjøttdeig å spaghetti ;O) liker egentlig ikke pasta er så godt, men må lissom til innimellom ;o)) sov under to timer i natt, så skal ikke på sykehuset før i morgen...dem skulle ikke dra hjem før torsdan, så da rekker jeg d fint likevel... er såå sliten ... så tror ikke jeg er så mye selskap uanz ;o) svigers til venninna mi fikk ny hund igår, søteste lille tibetanske spanielen jeg har sett ;o) var med å gikk tur idag tidlig siden jeg ikke fikk sove uanz... å da har jeg egentlig gjort mitt idag hehe ;o) skal prøve å tusle litt senere å men bekkenet gjør skikkelig ondt nå asså ...kjipt. ååå jeg er spent på ul-en din imorgen jeg !! suuperspent !! håper alt er bra, men d går jeg utifra at d er ) blir morro å få se lille spiren, blitt stor siden sist sikkert ) japp -er klar over de papirene... hvis x skal være med på fødslen så skal jeg si fra til sykehuset på forhånd at han IKKE skal få noen papirer .. d tar vi etter dna-testen... å den er gratis ja...) d har den vertfall vært for flere jeg kjenner ) ååå -termin imorga...skulle ønske d var dagen d SKULLE skje, no matter what ;o) men så heldig er jeg visst ikke hehe ;o) skal vertfall krangle meg inn til sjekk på føden over helga hvis ikke noe har skjedd da... så får jeg sjekket om jeg er moden, eller hva dem nå sier... ;o) orker ikke gå lenger enn jeg må vertfall... skal heller bli satt igang, selv om dem sier at fødselen blir hardere da... heldigvis er d litt på tvn ikveld da... bonderomantikk (er litt morro da;o)), greys anatomy og kongen av queens..skal bli hard sofasliting =)) imorgen må jeg shoppe litt til den nye lille frøkna ;o) blei ikke gjort en dritt idag gitt ;o) fikk heldigvis bekreftet at jeg får epi under fødselen, såfremt jeg kommer dit i tide så klart... har hørt flere si at dem har blitt nekta.. hørtes rart ut, dem har sikkert misforstått; dem hadde sikkert kommet for lang lr noe... så d var jo litt betryggende ;o) (jeg er en pingle hehe) digg å trimme litt da, spes med venner =) dere får ha god tur, så må du si fra åssen d gikk på ul-en !!! =)) ( og japps; er ikke "alle" på facebook?? ;o) har liiiite å styre med for tiden, jah ;o)) ) klems Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10537095
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 2. oktober 2007 #56 Del Skrevet 2. oktober 2007 E HAR TERMIN IDAG !!! WEEEEEEH!!!! sku såå gjerne feira med en adri så liten strawberry daquiri (yyyyndlingsdrammen ;o) ) ... men d får vi ta igjen en anna dag =) åå jeg er snart i mål !! *superhappy* ( å trøøøøtttt ;o) ) måtte bare brife litt ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10541244
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 2. oktober 2007 #57 Del Skrevet 2. oktober 2007 titta innom fostervann og ultrtalydsidene (lr noe sånt) å fant enda et svar fra han Hovind-duden: Sv: er tidlige ultralyder relativt sikre i forhold til unnfangelsestidspunkt?? Dag Harald, vet du dette? er så mange av oss som lurer på den som du kan se NYTT 23:36 2.10.2007 Hei, Det er trolig rett å hevde at termin som settes tidligere er riktigere enn den som settes omkring uke 18-19, men man har valgt denne tiden som den man tilbyr i det offentlige fordi terminen er god nok og man ser de fleste organer godt på denne tiden. Det er uansett et slingringsmonn i begge retninger. Tabellene er laget for en menneskerase, så om du er asiatisk stemmer ikke tabellene like godt. Men så har vi de som lager mix også og da... Men som ved alle andre metoder, sjekker man flere ganger er man sikrere på å få med seg alle detaljer. Det er ikke et enkelt svar på dette, som dere forstår. Det vil alltid medføre statistisk usikkerhet ved målinger også. Vennlig hilsen Dag Harald Hovind, Sonogograf hmm. virker som om vi er flere i samme båt, gitt ;O) han må vel ha litt greie på hva han sier... =) d tror jeg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10541267
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #58 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jasså ute å briefer:o) hehe,... snart kommer lillejenta di... Det innlegget som han dag harald har svart på er det jeg som har skrevet:o) eller dvs akkurat det du kopierte inn... hehe.... han svarte ikke på de andre men når jeg så skrev dag harald kan du svare er så mange av oss som lurer så svarte han... hehe.... Strawberry Daquiri er også min favorittdrink... må ha det bare må ha det:o) men om du også er på facebook så kan vi vel være venner der også eller? Litt morsomt å også se et ansikt også bak alle disse mld. Eller hva synes du? I da er det ultrasound time!!!! Fy f... så spent jeg er ass - åååå gleder meg også... Stua ble drit bra i går men ble ikke ferdig med å rydde opp da, orket ikke mer når kl var 2330. Står servise, glass, mere glass, vaser og masse annet bare stablet rundt over alt i leiligheten nå... Neste prosjekt etter å ha ryddet opp er å slå opp enn vegg sånn at jeg får laget barnerommet. Rev veggen før jeg flyttet inn for hadde da virkelig ikke bruk for et barnerom.. hehe..Så blir det å male og gjøre klart...åååå gleder meg nå assa.... Nei nå må jeg jobbe litt, så snakkes på'n igjen. mer fødestøv på vei. stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10543404
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 3. oktober 2007 #59 Del Skrevet 3. oktober 2007 klart vi kan :0) sender en pm om navn jeg ;o) (ikke se på bilda mine hehe -jeg finnes ikke fotogen ;o)) strawberry daquiri ruler =))))) mmmmm!!! gleder meg til sommern å "ekte varer" -best med freshe jordbær ) har du vært på ul?????? speeeeent!!! ???? får besøk akkurat, skriver senere !! håper ul gikk bra!! klems Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10546212
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #60 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nå har jeg vært på ul. ble flyttet en uke så ny termin er 25.februar.... leeeeenge til. Jeg er sliten i dag, har ikke fått gjort noe hjemme så fortsatt like kaos her, må bli ferdig snart.. uff for et ork. Orker ikke skrive mer nå - trøøøøøøøøøøøøøøøøtttttt... Bilder kommer på mail i morra snuppa.. kos og klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10548628
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 3. oktober 2007 #61 Del Skrevet 3. oktober 2007 hehe likt der å ;o) jeg blei flytta 6 dager frem ;o)) gleder meg til bilder i morga !! =) håper fødestøvet ditt funker, for jeg jeg trenger en skikkelig DYTT nå asså... ;o) snakkes =)) natta =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10549651
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 3. oktober 2007 #62 Del Skrevet 3. oktober 2007 så innom den "fostervannsida" -sperm kan vel ikke leve i mer enn 3 dager, hvis der ikke er heeelt optimale forhold for dem?? type eggløsning eller sånn "sekret" som kommer rundt el?? ;o) 6 dager hørtes lenge ut ! huff....;o) å d kan vel ikke ta en uke før egget fester seg? hva er "litt tid" ;o) shit -jeg har lite å gjøre annet ennå gi meg selv noia hehe ;o)) mener ikke å næge; baaaare lurer hehe ;o)) d er ham du hadde sex med sist du å tror er bf ikke sant? d er jo såå likt da...alt, lissom ;o) tidspunkt, mellomrom... blir spennende om "resultatet" blir likt å ) syns d er rart at ungen min kanskje "burde" hatt termin rundt 05-14 sept en gang, når jeg fikk siste termin idag, 03, og ser ut til å gpå på overtid i tillegg...hmmm ;o) men max to uker til jeg VET ) digg. men... hva gjør jeg egentlig om dem "bommer"???? bør jeg føle meg "dum" ???? er så redd for "reaksjoner" jeg....... fra hannes venner, han selv, familien hans osv... men jeg har jo ikke gjort noe galt?? har lagt kortene på bordet hele veien jeg...! ??? hmm.. vet du råd?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10549751
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #63 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg gir snart opp dette med å forvirre meg selv med hvem som er far. Nå ble jeg flytta 7 dager i bergen sin favør så om de klarer å bomme nå så anmelder jeg nors helsevesen for pisspreik...hahah... Nei faen bommer dem nå så har jeg bæsja i skuffen... da føler jeg meg teit, men er ikke min feil at dem er mongolide i helsevesenet...Må ha noe å skylde på.... Alle dine ul tyder på at det er x'en som er bf ikke sant? og med han så så skulle du ha termin i dag? Ikke bry deg om hva andre sier om du får reaksjoner - er ikke din feil heller om hesevesenet er teite. Du kan få anmelde dem for pisspreik sammen med meg... Du har som du skriver lagt alle kortene på bordet så ingen kan bli sure på deg. Du får vel ikke svar på DNA test med engang, eller tenker du på at du kan se hvem ungen ligner på? Må sove nå, trøtt som en strømpe. Snakkes i morra. Bilder er forresten sendt:o) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10550066
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 3. oktober 2007 #64 Del Skrevet 3. oktober 2007 ja d er lissom d jeg tenker jeg å...var jo faktisk ikke bare min avgjørelse dette, ikke min feil at han ikke ville dette likevel/ikke kunne stå for d han har sagt... men tenker nok d hadde blitt noe spetakkel ja.. men har sagt fra til han, at d orker jeg faktisk ikke..at jeg syns dette har vært nok for meg, om ikke han eventuelt skal "skylde på" meg i tillegg... da tror jeg jeg rivner på midten. seriøst! på alle ul-er jeg har vært, har dem sagt at han må være bf ja.. han ene ville til å med garantere d...en annen sa at man bør aldri garantere, men at han å mente d samme.. å så blei jeg jo flytta til "våres fordel" igjen i uke 18... så... jeg/vi har jo gjort alt vi kan for å få klarhet i d... å om dem sier "feil" til oss, er d jo ikke "våres feil" ... sant d. hadde nok hatt mere grunn til å stikke hodet i sanda om jeg hadde vært utro lr noe å var redd for at d sku "oppdages" ... shit, da hadde ikke jeg følt meg spes smart ! ikke noe jeg hadde klart å skjule,nei! aner ikke hvor lang tid d tar å få svar på en dna-test jeg... regner med d kan ta uker/måneder...? håper d skjer rimlig kjapt vertfall ... blir sikkert ikke suuperkult å vente heller ;o) men tror nok vi ser d på bebissen å... dem er ikke spes like, på noen måte som helst ;o) men men.. d ordner seg for snille jenter )) hihi ;o) gi meg en strawberry daquiri, sier nå bare jeg ;o)))) så går alt på skinner ! =) skal sjekke bildene hvis jeg ikke sovner ;o)) de er sikkert kjempeskjønne.... natta (igjen) =)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10550223
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #65 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nå har jeg bestilt meg syden tur:o) reiser 29.oktober og kommer hjem 13. november. Du har seriøst å føde før den tid assa, må vite hvordan alt går.. hehe.. Har du noen følelse på når du kommer til å føde da? har tenkt meg å ta 3d bilder men venter til uke 26 eller noe, sånn at den er litt større. den har ikke vært så samarbeidsvillig på de tidligere ultralydene så tror det er lurt å vente litt. Hvilken uke tok du 3d? KLem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10552871
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 4. oktober 2007 #66 Del Skrevet 4. oktober 2007 jeg tok i uke 32....aaaaltfor sent visst, selv om flere andre klinikker rundt i landet sier at d er best mellom uke 24 og 34, mente dem at her at før uke 18, eventuelt uke 20 var best ......... så jeg så egentlig ingenting...... *skuffa* ååå syden da!!!! shit asså -lucky u !! hvor skal dere da? skal nok føde før d ja =) blir nok satt igang om max 13-14 dager, om ikke d kommer igang selv før d... =) er jo max 14 dager man går på overtid vel før dem gjør noe med d?? ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10553082
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #67 Del Skrevet 4. oktober 2007 vi skal til Kypros!!! Fyttikatta jeg gleder meg ass,... sol... varme.... "fake" strawberry daqiuri.. må vel gå ann å få tak i det uten alkohol også?? de gjør ingenting før du er 14 dager over termin så du må nok vente litt til.. hehe... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10554002
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 4. oktober 2007 #68 Del Skrevet 4. oktober 2007 syns d er tåååplig!! hvorfor ikke sette igang etter 7 dager overtid??? vil IKKE føde en giga-bebiss heller...:/ urk. dem vokser jo som bare pokker nå siste ukene gjør dem ikke d da? japp sku tro du finner noe digg alkoholfritt =))) åå er bare såååå totalt misunnli da!!!! jeg å har lyst... skal bestille meg en tur til sommern... nødt å komme meg bort en stund, få litt sol å varme ;o) å myyye sex in the beach hehehe ;o) eller noe sånt... ;o)) lyst å shoppe....) kypros er sikkert digg ) kun vært i bulgaria og spania jeg ) er ikke så veldig bereist ;o) nå skal jeg på senteret å kjøpe noe digg å spise ikveld, får besøk av ei som jeg jobba med i 6 år, men ikke har sett siste året ) kjempekjekt ! =) må se etter noe babystæsj å ;o) den bleiebøtta fra refelx hadde dem ikke her i ålesund...lusent ( så da får jeg kjøpe en selv ) igår kom ei venninne med enda et lass med barneklær pluss en kjempeskjønn ole brumm-vippestol og noen bamser/leker .. så tror jeg begynner å få ting i orden her ;o) du får ha en fin dag så lenge så snakkes vi =)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10554293
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 4. oktober 2007 #69 Del Skrevet 4. oktober 2007 SLIMPROPPEN GIKK PÅ SENTERET !!! vertfall noe som kan minne om den...etter alt jeg har lest om den her ;o) d nærmer seg !!! full av vonde maserier å... trodde ikke rier var såååå nasty.... hehe -jeg lever i en boble....;o) hååååper d fortsetter utover kvelden!! fødestøvet ditt funka snuppa =)))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10555773
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #70 Del Skrevet 4. oktober 2007 på senteret ja.. hvordan merket du det? har ikke lest om dette enda jeg.. hehe.. Bebisen din blir vel født på senteret så mye som du er der...hihi.. bare tuller med deg:o) Jeg er sååå spent ass på når babyen din kommer... har du navnet klart nå?? Blir det Ronja eller Savannah? Tenk om vannet ditt går i natt og i løpet av morgendagen er du mor.. Jeg krever bilde assa:) Endelig ferdig med å om møbelere stua mi så i dag begynte jeg på soverommet å rydde bort klær som ikke passer lenger.. Det var seriøst skikkelig nedtur! Jeg som vanligvis har drøssevis med klær(kunne nesten ha startet klesbutikk) har nå omtrent ikke klær som passer lenger. Ble rett og slett tomt i skapene mine.. deprimerende.!! Har noen nye gensere, mammabukser og noe t-skjorter som passer. Aner ikke hva jeg skal ha på meg i syden engang. Får vel bare gå rundt i bikini eller joggedress.. har du pakka sykehus baggen? Har du husket videokamera og vanlig kamera? toalettsaker og kosedress?? snakkes i morra /eller senere i natt på mld om det skjer noe:o) bye så lenge. KLEMS. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10559688
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 5. oktober 2007 #71 Del Skrevet 5. oktober 2007 hehehe - fant vi ut igår;o) dette blir en "senter-bebii" ;o)) født utenfor ica maxi å sånn...hvor kult er ikke d ;o) ?? fyy faen dette er VONDT altså!!! har lagt med maserier av og på i heile natt. prøvd å sove litt da, funka innimellom. så drømte jeg om han here ubrulige "x-en" -at han troppa opp på sykehuset for å se babyen, ¨da hadde han med seg ei anna dame... festlig,hva? ;o) ikke veldig... skal bare se jeg er sanndrømt hehehe ;o)) tenkte å ringe på føden lr til jm her i kommunen for å be om en undersøkelse... lyst å finne ut om d faktisk er noe på gang lr om d bare er "masing" ... utrolig travelt å gå sånn her da! åå heldige du som kan gå i bikini da )) da tror jeg jeg hadde skremt en hel landsby der nede ;o) har faen meg lagt på meg så jævla mye!!! aaangst... kjøpte nye spinningsko igår da ) d var digg !! =) såå klar for den jævla sykkeln asså ;o) igjen -du er såååå heldig som får reise da !!!! syden.....sukk...=))) d begrenser seg lissom med de klærne etterhvert... er jo ikke akkurat suuupermange fine/kule mammaklær heller... jeg har å pakka bort d meste av garderoben, hadde så mye kuule klær jo...står på loftet her i bossekker... blir nok noen måneder til de passe igjen ja... =( men men sånn gikk d bare denne gangen... har faktisk ikke pakka ferdig den bagen ennå ;o) kamera MÅÅ jeg bare huske, men d er heelt sikkert på lista over ting jeg kommer til å glemme hehe ;o) (jeg ER en gullfisk?) skal i skrivende stund hive kameraet i bag'en -veeldig greitt å få med seg, jah!!! har ikke fått kjøpt meg videokamera ennå, så d skal jeg låne av venninna mi... har ikke tenkt å filme noe fra fødseln hehe ;o) så hu kommer med d når bebiss er ute, lr leverer d her før =) nei nå må jeg prøve å sove litt til... ble trøtt igjen.. regner med du skal på jobben -ha en fin dag, så snakkes vi ) skal holde deg oppdatert ! klems =)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10560125
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #72 Del Skrevet 5. oktober 2007 Får virkelig ikke håpe du er sanndrømt assa.. Det hadde jo vært helt sinnsykt. Fy faen synes jeg ser deg - hoppe ut av sykesenga for å denge han derre eksen din.. hehe... Gleder meg som bare det til å reise, men blir nok bare bikini på dagen og joggedress på kvelden.. hehe.. får ikke på meg stort mye annet.. Tenk deg a, om 3 uker så ligger jeg på stranden i sola innsmurt med kokosolje å steker.. må bli brun ja.. nye spinningsko ja - du er flink assa. Jeg har vært på en spinningtime i hele livet mitt og jeg trodde jeg seriøst skulle dø. Makan til dårlig kondis skal du lete lenge etter. Og det hjelper lissom ikke at jeg røyker som en svamp heller. FAEN klarer ikke slutte.. åååå.. blir sprø snart.. Nei nå må jeg fortsette å se på cæsar, så skal jeg rydde litt mer før det er cæsar og idol. Mere fødestøv på vei til deg.. snakkes ja. kos og klems og alt det der. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/page/3/#findComment-10565067
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå