Gå til innhold

Forvirret etter UL del 2:o)

Gjest

Anbefalte innlegg

evelina var litt stili :o) men syns adina var finere... er d ikke d du har tenkt på? :o)

igår bare forsvant dagen fra meg... sov, passa barn, var i stallen,d er km i sprang her nå, havna på besøk hos gamle-ridelærern vår, fra sånn 15 år tilbake, hehe d var litt morro å se henne igjen O)

så var d hjem å vrenge av seg våte klær, ta verdens lengste varme dusj å hoppe til køys ... trøtt ennå hehe ;o)

hadde et lite håp om at babyen skulle melde sin ankomst denne helga, men d ser vitterlig ikke sånn ut... ;o) scheise...

kanskje ungene våre er mindre fordi vi har røyka litt?? ;o) aner ikek jeg, men d er jo rart hvis hun skal sette deg frem flere uker...da er d vartfall ingen tvil om at nr 2 er faren ;o)

(d blir d du tror, ikke sant?)

nå kommer snart venninna mi å henter meg, vi skal i stallen igjen :o) å igjen å igjen... ;o) hveeer dag d.......:o)

skal ut å spise middag emd x-en igjen ikveld.... wish me luck ;o)

blir kjempespennende ås e hva dem sir på neste ul-en din! d er jo på termindatoen min å alt ;o))

ha en fiiin lørdag da snuppa :o))

me hørs!! :o)

klems

Fortsetter under...

Enig i at Adina er finere men måtte nesten høre din mening om Evelina siden vi er så like.

Oppdaget et mer likhetstegn på oss når jeg leste hva du hadde skrevet nå. Du skriver også ikek isteden for ikke... hehe.. Går litt fort på tastaturet til tider.. hehe..

er med deg på den teorien om at babyene våre er litt mindre fordi vi røyker:o) greit å ha noe å skylde på... hehe...

Tror fortsatt at nr 2 er faren - men om hu ul dama sier at jeg er kun i uke 17 når jeg kommer den 3.oktober da tror jeg at jeg gir hu en real skyldebøtte å ber henne hente en annen en.. hehe.. kan ikke flytte meg 2 uker for jeg testet 2 uker etter at jeg var med nr 2 og da lyste det gravid lang vei når jegtok testen. Rakk så vidt å tisse på pinnen:o)

Middag med eksen ja - krysser fingrene for at han er snill med deg ellers får han med meg å gjøre.. hehe.. kan ikke drive å komme å gå når han vil.

Du har å sende meg mld om du reiser inn på føden assa.. !! :o)

Nå skal jeg til mamma å spise taco så vi snakkes ja:)

klems

jah -jeg skriver nok kjempemange skrivefeil ;o) ikke spes god i rettskriving nei ;o)

huff å huttemegtuu kor kaldt d e !!! har stått ute i øsende pøsende regnvær å sett på km i sprang i flere timer ;o) har jaggu lite å fylle fritiden min med for tiden hehe ;o)

var ei som tryna sååå stygt, stakkar...hadde jeg vært med, hadde d garantert vært meg ;o) slår aldri feil ;o)

har hun jm-a din tenkt åflytte terminen din frem, som i fra feks 03 feb til 11 feb?? går litt sakte rundt her, må bruke teskjeprinsippet ;o)

leste forresten dem innlegga over, hvor hun antilopesvin -som dem hadde bomma grovt med- har svart.... men skjønner ikke åssen hun kan si dem bomma med 15 dager, når hun hadde sex med nr1 den 6 april, og så med nr2 den 10 april??? da er d jo såpass nærme at d må være tilnærma umulig for hvilken som helst lege å kunne anslå hvem som blir bf??? så at dem har bomme der, er kanskje ikke veldig rart...ble vel bare gjetting der?

ja nei skjønner vertfall ikke et kvidder av menn. nå er han plutselig herligheten selv...meeen...jeg aner ugler i mosen ;o) belager meg ikke på å stole på han igjen ennå, han har vær en itch too smuuude i d siste ;o) vi får ta en dag av gangen.... nå syns jeg egentlig at d er helt ok å være alene :o)

klart jeg skal si ifra når noe begynner å skje her ! ;o) men ikke hold pusten mens du venter, har en stygg følelse av OVERTID =// vet ikke hvorfor...har bare en feeeeling...kjipt asså ;o(

nå skal jeg ta et varmt bad å prøve å tine opp ;o) tok på ryggen å å stå ute så mange timer gitt :o) men artig å få d mes seg uansett.

noe nytt med deg da?? hørt noe fra bergen??

klemz :o)

Det hørtes kaldt ut å stå ute i regnet så lenge...brrrr...

Jobba fra 7-13 i dag jeg, flink som faen..hehe..

Skjønner ikke helt antilopesvin jeg heller men kanskje hun svarer på innlegget ditt.

Har ikke hørt noe fra bergen så lurer på om jeg skal sende han en mld men vet ikke helt hva jeg skal skrive enda.. må finne på noe lurt...har egentlig ingen anelse på hva jeg skal skrive... noen ide?

Tror vi må la det ligge ang min termin til etter jeg har vært på ny ul eller så tror jeg vi begge blir skrudd i hodet av å vri å vende på det.. hehe..

Skal på kontroll til legen i morra å da skal jeg huske å spørre om dette med dvale osv...

er spent på hvor mye jeg har gått opp i vekt siden forrige kontroll men tror det er en del siden magen min har vokst en del siden sist. Kjøpte meg masse skreddersydde klær når jeg var i thailand januar i fjor og de satt som et skudd. men så kom høsten og jeg gikk tydeligvis ned i vekt for når jeg prøvde klærne da kunne jeg ta av og på meg buksa uten å kneppe den opp. Tenkte jeg kunne ha på meg den ene buksa i dag siden jeg skulle i bursdagen til lillebror men tror du jeg fikk den på meg`??? mangle fler cm for å få lukket den... haha...

Faen ass jeg klarer ikke slutte å røyke - det går bare ikke.. noen tips å komme med som jeg ikke har hørt før?

Må legge meg nå, opp tidlig igjen i morra også skal jeg en tur til kongsvinger etter jobb så i morra er det ikke sikkert at jeg rekker å få skrevet noe.

Sov godt

Klems

du kan jo prøve å bare spørre han hva faen han driver med ..... ! dårlig av han å ikke gidde å sende en mail en gang...

akurat hvordan du burde formulere d, aner jeg ikke ,o)

har du bare lagt på deg rundt magen, er du jo kjempeheldig ;o) her har hofter å rumpe åsså fått gjennomgå hehe ;o) får ikke engang de "gamle" joggebuksene mine over rævva hehe ;o) men men-- sånn kan d gikk ;o)

takke meg til bailline etterpå jah :o)

går gaaanske dårllig den here røykestoppen min å ;o) har kutta mye ned da men blir en eller to om dagen .... tror d lissom bare er å bestemme seg for ikke å røyke....funka desverre dårlig for min del :o))

lykke til på jobben da, kjekt å reise litt....o))

ja!!! du må spørre legen din!!! :o)))

skal på trygdekontoret å krangle litt ;o)

snakkes ..

klems :o))

Jeg smiler like mye hver gang jeg leser svarene dine for du skriver det sånn på en morsom måte:o)

Må tenke på det at du er snart fødeklar og jeg har enda 5mnd igjen så den tid kommer vel også når jeg ikke får på meg joggebukser.. hehe..

kan jo skrive: Halloooooooooooo, tenkt til å svare på den mailen eller??? hehe..

Jeg røyker over sikkert 12 om dagen nå klarer faen ikke trappe ned, skulle jo tro at jeg ikke var gravid.. hehe.. Det går nok bra uansett tipper jeg. Pappa og kona hans syntes jeg var teit når jeg sa at det var skadelig å drikke alkohol når man gikk gravid.. De mente at det ikke hadde noe å si.. herregud de er helt blåst i hodet da.. de sa det er like skadelig å røyke som å drikke og at det er sjeldent barn tar skade av det.. De får si hva de vil, røyke det gjør jeg selvom det er teit men drikke DET gjør jeg ikke...

Har du oversikt over hva man har krav på som alenemor? er redd jeg kommer til å bli lurt trill rundt å ikke får en dritt av penger. hehe..

Nei nå skal jeg ut å ta meg en røyk, akkurat ferdig med å spise lunsj.. bare 2 timer til så er jeg ferdig for i dag.. tjoho...

Snakkes

klems:o)

Annonse

fint jeg kan være til glede for noen da hehe ;o))

jeg spurte jm om hva jeg hadde krav på,slik sit her har blitt nå... hun sa at jeg sku stikke ned på nav å få meg ett sånt skjema...d gjorde jeg, fylte ut, la ved bekreftelse på termin og da sku lissom alt være greitt...leverte dette inn på nav i slutten av juli/beg av august, fordi jeg tenkte at DETTA kommer til å gå tregt ;o) så da trodde jeg alt var i orden jeg da, helt til jeg ringte ut før helga fordi jeg ikke hadde fått penger...da spurte jeg tilfeldigvis bare om alt var ordnet å klappet å klart siden jeg hadde levert den første søknaden...å d var d ikke, for den innbefa verken overgangsstønaden eller barnetrygda eller hva d var...så jeg fikk tilsendt 3 skjema til fredan, som jeg ikke skjønte helt, åsså måtte jeg få tak i dem 3 siste lønnsslippene mine å levere kopi av dem, fikk jeg beskjed om... så idag bare kjørte jeg ut å tok for meg hun here "hjelpedama" mi...får etterbetalt for denne mnd her da, siden man skal ha overgangstøtte fra mnd før termin hvis man er aleneforelder... syns d er lusent at dem ikke gidder å si fra jeg!!! hadde jeg ikke spurt "tilfeldig" om detta da jeg ringte torsdan, hadde jeg jo ikke visst at jeg måtte levere enda 3 søknader...

ei som jeg gikk på skole sammens med for et par år siden, var alenemor da, å hun var faktisk ikke klart over mye av det hun hadde krav på...ingen hadde sagt noe til henne, å hun gikk jo kronisk blakk,stakkar...hadde ikke råa til bil eller noe, stressa max !! fikk etterbetalt flere hundre tusen faktisk... var mye hun hadde gått glipp av over maange år... syns d er sykt dem ikke er pliktig til å si fra jeg!! dem sier jo alltid klart ifra når noe skal betales....;o( =))

tror jeg vill åpna med "hello, mister asshole".....åsså bare fortsatt slik d sømmer seg ... herrangud, du må jo bare sprekke den bobla han tydligvis bor i. reality check!!!

hehe -nei d er HELDIGVIS IKKE skadelig å drikke under graviditetn haha ;o)) den var morro,du... kan bare få hjerneskade og d som verre er...meen d er vel verdt nytelsen jah... DA er man bra ego, syns jeg... fysj å fy...;o) seriøst.

d er jo klart ingen fordel å røyke heller...d er jo rein gift, faktisk...så...men like skadelig som alkohol and drugs, tror ikke jeg noe på at d er ... har ikke røyka idag =)))))) jeg er flink!!! ;o))

nei nå skal jeg ta meg et varmt bad å legge meg snaart... =) tenk, imorgen er d bare to dager til første termin!!! spanandes ;o)

venninna mi, som går på heavy overtid, blir trolig satt igang imorgen !!!!!!!! d e sykt!!!!!!!!!!!!!! spent ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du får ha en fin kveld å en god dag på jobbet imorga ;o)))

klems

Jeg skal bestille meg time til NAV når jeg har vært på ultralyd å fått endelig termin. Kan lissom ikke gjøre det før.

Shit ass de burde vært pliktige i å opplyse om alt man har krav på sånn at man ikke kommer i samme situasjon.

Drømte at jeg sendte han mld å skrev at for hans egendel så burde han svare om han ville holde på dama si og da fikk jeg svar men husker ikke hva han svarte da.. hehe

Jeg var i sverige i går, måtte ha meg noe røyk å måtte titte litt på senteret. Endte med at jeg kjøpte meg 4 par støvletter:o) Var så fine og billige. Var salg så kostet bare 99kr stk så da måtte jeg bare.. hehe.. spiste pizza å koste oss.. Fy faen som det regna her i går, var helt sinnsykt, så ikke veien foran meg engang.

Nå sitter jeg å kløner helt sinnsykt på jobben ass, har fått et nytt prog som jeg trodde jeg skjønte under opplæringa men nå der tok jeg feil gitt, skjønner ikke så mye så ting tar altfor lang tid med meg i dag samtidig som jeg har skikkelig vondt i hodet i dag. Uff nei nå synes jeg synd på meg.

Har innvitert 3 veninner på middag i dag skal ha pannekaker så jeg tror jeg kommer til å steke pannekaker i fler timer etterpå, men det blir godt da..

Nei nå må jeg krangle videre med programmet mitt så vi snakkes.

Klem

bestevenninna min som er på overtid, er ENDELIG lagt inn på sykehuset !!!

hun får heeelt sikkert før i morgen !! jeg har vært ute å "rast" i hele dag, besøk, ordna gave®, vært med venninna mi å ordna stæsj av ymse slag til bryllupet hennes neste sommer, å så ringte svigerinna hennes å har fått en liten gutt 3,5 mnd for tidlig, på bare 900 gram, så nå blir d enda flere gaver, åsså må jeg vel innom sykehuset igjen snart åsså skal vi koke mat å chille nepa hos ei tredje venninne snaaart...

bare stress, kjempespent på fødseln hennes å jeg må bare få skrive mere i morgen dette ble bare rot -ha en kjmepfin dag :o)))

klems =)))

Det var jaggu meg på tide at hu ble lagt inn:o)

Høres ut som en stressende dag da, men moro også...

Shit ass tenk å føde 3,5 mnd for tidlig, stakars må ha vært super liten. håper alt går bra videre med barnet,

Husk å se jordmødrene i dag da om du får tid, sender deg mld å minner deg på det uansett..

I dag har jeg stekt pannekaker igjen og ikke gjort så mye annet bortsett fra jobben.

kl 2030 kommer det ved til meg i dag så jeg blir vel stående å stable i hele natt - jævla slit..

I morra er det bim treff for februar damer som skal føde på ahus så blir kos å møte andre.

Har ikke mer å skrive nå så får heller skrive i morra.

kos deg resten av kvelden

bye bye

klems

venninna mi som ble innlagt til "modning", fikk innvilga ks pga akutt fødselsangst (?) og fikk en nydelig liten gutt idagtidelig :o) sikkert suuuuperdigg å være ferdig..

jeg dro på senteret for å shoppe gave, kort og sette noen penger i banken, men fyy faen som jeg loker for tiden -kom hjem med en "halv" gave, null kort og pengene i lommeboka ;o) kommer ikke til å fungere i ammetåka, vertfall ;o))

så nå må jeg ut igjen før banken stenger... stress... skal på tupperwareparty hos ei venninne ikveld. d blir sikkert morro =)) resten av helgen skal jeg dømme et dressur- og sprangstevne på en rideklubb like bortenfor her. . så jeg har heldigvis litt å styre med :o) går så uendelig seint å bare sitte å vente... bare 5 dager igjen nå ;o) how much fun =))) lurer sånn på åssen hun ser ut ;o)

sitter å ser en reprise av The Bachelor på tvnorge ... finalen, faktisk...han charlie er faktisk bortimot den eneste av de here ungkarene jeg har syntes er noe lekker ;o) jummy ;o))

husker ikke hvem han valgte, så tror jeg drøyer ærenda mine til jeg får med meg slutten...

alle jobber jooo... d er kjiiipt for meg... igår dro jeg rundt å besøkte folk i pausene demmes ;o) jeg har virkelig ikkeno' liv hehe ;o))

du da? jobber å står på?? alt bra?? hørt fra le bf???? =)

klems

ÅÅÅ så kos at babyen kom til slutt da. Du får gratulere fra meg da:o)

Godt å høre at det ikke bare er jeg som loker. Jeg fant ikke bilnøkklene mine her om dagen når jeg skulle på jobb så endte med at jeg måtte ta reserve nøkla men da jeg skulle låse opp bilen var den allerede åpen og bilnøkla sto i tenninga. Var nesten sånn værsågod ta bilen min å stikk.. hehe..

I dag skulle jeg hente lillebror for pappa måtte jobbe litt lenger så dro til barnehagen å sa jeg skulle hente lillebror og da ser dama rart på meg og sier - begynte ikke han på skolen dette året da? FAEN er det mulig å være tjukk i hue eller, tenk at jeg hadde glemt det. Det var flaut!! snakk om lokehue a..

Tror ikke jeg så the bachelor sist gang jeg.. hmmm tenke.. Charlie var det han prinsen???

Hvordan i all verden klarer du å dømme et stevne nå men den magen (går utifra at den er diger) jeg tror jeg bare kommer til å ligge i senga ass den siste tiden. Føler meg som en flodhest nå å har bare gått opp 5kg. vet ikke hva jeg veide før jeg ble gravid men i uke 12 når jeg veide meg så veide jeg 77,3 og når jeg veide men i uke 17 veide jeg 79,7 og nå på onsdagen veide jeg 82.. shit ass har aldri veid så mye før og det blir vel ikke bedre.

jeg har begynt å kjenne babyen sparke hver dag nå å det er ganske morsomt, er faktisk sånn at jeg blir engstelig om jeg ikke kjenner noe på noen timer.

har fortsatt ikke hørt noe fra bf, så han på msn her om dagen men han gadd ikke skrive noe til meg - skrev ikke noe jeg heller...

lillebror sa forøvrig i dag når jeg hentet han: Eg kommer fra Berrrrrrgen og jeg liker å kooooose:o) jeg så på han å lo å spurte hva han dreiv med og da svarte han bare: er sånn dem snakker i bergen vel.. hahahahaha... tror ikke jeg tørr å vise bf for lillebror om vi skulle få noe kontakt igjen..

Fikk shoppa en søt dress til babyen i går, en sånn tjukk bamsedress med ører og hale - kjempesøt assa:)

Skal jobbe i morra også jeg, fra kl 7-15 men får overtidsbetalt da så da blir det penger. trenger seriøst penger ass, går så hardt utover kredittkorta mine..

Ciao Bella

ååå sånne "bamsedresser" er sååå søte !!! =)) har kjøpt 3 jeg.....ooobs....

hehe drittbta lillebror du har da ;o)) d er jo HELT KLART han du bør vise til bf ;o)))

nei sist var d han dere prinsen...ikkeno' fin, syns jeg ;o) detta var sikkert en eldgammel reprise...men fin var han lell ;o))

hehe ikke klag over så få kg ... jeg gikk gra 61 til 91 lr 92 -kommer an på hvilken vekt jeg skal tro på- D er ILLE =(((((

Annonse

Bergen kaller!!! han logget seg på msn og jeg fant ut at nå skriver jeg noe til han. dette ble resultatet:

X says:

men d passer dårlig no

Swerty says:

skrev med deg på sms å da sa du at du skulle svare på mailen min. har ikke snakket her etter jeg var i bergen

X says:

oki

Sweety says:

har du tenkt å svare på mailen da?

X says:

ka ska eg svare da??

Sweety says:

stilte deg noen spørsmål der også spurte jeg deg på sms om hvordan vi skulle løse dette og at du da skulle skrive litt om hva du ønsket å tenkte på hvordan vi kan løse det

X says:

ok

Sweety says:

gidder du å gjøre det da?

X says:

jepp

Sweety says:

Takk, håper du gjør det nå da

jeg har mine tvil på at han svarer men går jo ann å håpe da..

Nei nå skal jeg sove så snakkes vi i morra.

nattaklem snuppa.

sov igår jeg når jeg hadde fått melding; trøtt som ei julestrømpe..

hehe -var nå du bare sku rabla på 'an ;o) makan... "Ka skal eg svara da?" -hehehehe -mannfolk... nei, du kan jo sette deg ned å tenke over d faktum at du skal bli pappa om noen måneder, så kanskje d triller noen "opplagte svar" inn i nepa di... om d ikke "passer dårlig, da".... herliga london... han må jo få ut fingern å fortella detta til hu dama si, hvis han har noe respekt for henne overhodet ! ååå jeg haddde blitt sååå forbanna hvis noen jeg var sammens med hadde skjult noe såå heavy for meg leeenge asså... mannfolk eier ikke logikk.

tror jeg har stått opp på feil fot idag hehe ;o)

skal ut å dømme om en liten time, så må øve meg på å høres streng ut ;o) ikke min sterkeste side hehe ;o)

men fint at han faktisk tok kontakt at all da... bedre enn ingenting, selv om jeg syns han kunne kommet med noe mer håndfast .. han burde jo ha tenkt litt mere over detta siden sist lissom... :o) men d løsner vel med tiden.. om ikke ennå, så skjer d sikkert noe etter ungen er født uansett. håper han har guts nok til å ta d med dama si og til å ta ansvar i d store å d hele.

venninna mi har ei jente på 9 år, fylte 9 i sommer. hun ble laga utav et ganske så tilfeldig one night stand, men hun kjente bf liiitt da. hun sa hun var gravid, og alt d der; han trodde henne ikke, å brydde seg deretter. siden han var så "vanskelig" gadd hun ikke bry seg med han -de vare begge ganske unge- (tror han var 17 jeg, hun et år eldre) og gikk gjennom svangerskapet alene .. etter jenta var ute hørte hun heller ingenting, men ringte for å fortelle at nå var han pappa til ei lita jente. han bor litt unna her da.. d trodde han heller ikke noe videre på, å sånn varte å rakk d i vertfall 3 år.. tror ikke hun tok dna test med d samme, tror hun ville gi han tid -hun er veeeldig tålmodig hehe, og hun visste jo at d var hannes barn - til lissom å komme å ville bli kjent med lillejenta selv.. var vel egentlig mora hannes som "tok til fornuft" først, og begynte å vise interesse.. d gikk maange år før han hadde henne selv. men nå har de verdens beste far-datter forhold, han har henne annenhver helg pluss når ellers hun måtte ønske å komme på besøk, han har flytta mye nærmere henne, å alt er helt topp.

så d kan jo ordne seg etterhvert selv om d ser litt svart ut...:o))

nå må jeg springe gjennom dusjen i ei himla fart hehe -glemte helt tida her !!

vi snakkes, ha en god dag snuppa :o))

klems

Skrev litt mer med han etter forrige innlegget mitt. Fortalte han at jeg skulle på ultralyd igjen på onsdag å spurte om han vil være med. Han svarte at han ikke bare kunne dra til oslo sånn når det måtte være... Svarte at om han hadde giddi å svart på mailen min som han sa han skulle så hadde han visst dette tidligere å kunne planlegt det. så skriver han, kan ikke bare ta meg fri når som helst fra jobben. Er du ikke sjef da skrev jeg, jo svarte han det er derfor han ikke bare kan dra. merkelig svarte jeg, og han skriver hmm.. tosk ass... Skrev så at tenkte jeg bare skulle fortelle deg at når jeg hadde ultralyd sånn at du kunne få være med om du vil. Han svarte da, jeg vil jo være med men jeg kan ikke.. Herregud bestemt deg a mann... hehe...

Det siste jeg skrev til han var at det går jo ann å reise opp og ned på en dag så om du ikke jobber onsdag kveld kan du jo være med men da svarte han ikke mer...

Er det lett å bli klok på han eller??? hva med å gjøre en innsats om han vil være med`?? Skjønner ikke noe jeg..

Sitter på jobb å kjeder meg nå jeg...skal jobbe til kl 15 så skal jeg hjem fyre i peisen også har jeg tenkt lenger på hva jeg skal gjøre.

snakkes

Hei!

Jeg vil bare si til deg at jeg syns du er kjempeflink som mestrer alt dette alene. Barnets far er så utrolig uansvarlig at han skulle vært ristet. Tror jeg hadde blitt så sint at jeg hadde fortalt dette til dama, men det er lett for meg å si da jeg ikke står i denne situajonen selv. Men det kommer kanskje en dag da han angrer, men fy for en mann. Men du virker så flink og positiv at barnet og du klarer dette fint. Ønsker deg masse lykke til videre!

Hei.

Takk for det:o)

har vært sint et par ganger å tenkt at nå forteller jeg dette til dama hans meneeee så har jegikke gjort det allikevel. Tror ikke det gjør saken noe bedre om jeg forteller henne det. er ikke hennes feil lissom, men hadde kanskje vært enklere om hun visste for da hadde han vel mest sannsynlig blitt singel å kunne tatt ansvar da.

Jeg tror ganske sikkert at han kommer til å stille opp etterhvert iom at han sier han vil og han ville jo være med meg på ultralyd.

Men uansett så klarer jeg nok dette alene, har en god jobb, bil, et sted å bo, familien som nærmeste nabo og gode venner så dette går nok bra:o)

syns han kan informere dama si sjøl, jeg . er ikke hennes feil at han er en komplett iddiot desverre ...

hmm -nå leste jeg et innlegg om noe ul-greier på skravlesiden, og der hadde noen svart -2 stk faktisk- at fosteret kan ligge i dvale før d begynner å vokse -i inntil 2 uker ??! hørt sånt... fikk nesten litt noia IGJEN ...=( ;o) akkurat når jeg roer meg helt å tenker at "detta går suuuperbra", så må noen komme med sånne teorier ... aaaaarghhh...

spurte du jm-a di, lr legen din, om detta da du var der? lr skal du dit? gullfiskhukommelsen slår til igjen...sååårry ;o)

huff -nå er d "kranglings" igjen her å...lr, han er såååå sur, mannen :o( blir oppriktig lei meg, jeg, for jeg aner lissom aldri hvor jeg har han...alt kan være strålende et par dager, å så sender han dem drittmeldingene lr skjeller meg ut -for no reason- på telefon... =( er så utrolig, vannvittig sliten av alt dette !

var liksom ikke bare jeg som skulle være gravid...trodde dette var noe vi skulle gå gjennom sammens. men har vel vært alene siden juni, egentlig, så burde vel begynne å bli vant til d. forstår bare ikke åssen han kan synes at d er greitt å behandle meg på denne måten...blir så skuffa =(

glad terminen nærmer seg med stormskritt, selv om d er litt skummelt d å..

blei litt syting her... sorry. vært litt oppgitt idag bare. har en del humørsvingninger hehe ;o) er liksom enten "der oppe" eller laaangt nede i kjelleren...

får prøve å få meg en god natts søvn, d har vært en hektisk dag :o)

fikk sett lille gullgutten som kom ut igår -utrolig fin liten gutt =))) gleder meg til å se bebissen min jeg å =))

håper du har hatt en fin helg så langt :o) prøvå ikke gruble for mye på han bergens-karen...(look who's talking, hehe ;o)) -han tar nok til fornuft etterhvert...

send ham mailer ved jevne mellomrom, så kan han vertfall aldri si at du ikke har prøvd å inkludere han =)

nå er trøtt som en påkjørt lundeful' ;o)

vi snakkes snuppis =))

nattakoss :o)

jo jeg spurte legen å han sa man aldri kunne være helt sikker, men at jeg kunne gå utifra men kun en DNA test er sikker. Er så spent på hva ul sier på onsdag assa.. har helt vondt i magen.. hehe... Bf er på msn igjen nå men han skriver ikke noe til meg og han har heller ikke svart på mailen min.. arg ass... kan han ikke bare be meg dra til helvete eller noe sånt for da er det enklere. er lissom ikke enkelt å forholde seg til noen som sier de vil stille opp også ikke ta noe kontakt.

Seriøst jeg skjønner meg ikke på mannfolk jeg assa, kan de ikke bare få litt vett inn i det lille hue sitt da. ta seg sammen og bli voksne. Hjelper ikke akurat å kjefte når man er sårbar, dessuten forsvinner ikke barnet om man kjefter.

Jeg var en tur ute i oslo i går jeg, var ute å spiste middag med noen venner og en liten tur ut etterpå. Var ikke sånn kjempegøy når man ikke kan drikke men jeg holdt ut til kl 23.. hehe..

vet ikke om jeg gidder å kontakte han noe særlig mer nå, sendte han mld nå å sa at det koster 1500kr med fly opp og ned fra bergen på onsdag men han svarer ikke. Sender han ul bilder på onsdag etter ul og da er det slutt. Da gidder jeg ikke mer..

Jeg har kjent spark hver dag nå siden mandag men i går og i dag har jeg ikke kjent noe så har blitt litt engstelig. må gå å høre på hjertelyden å se om jeg finner den og så skal jeg i dusjen og til en venninne.. snakkes senere.

Klem

Hei snuppa.

kommer med noen betryggende ord til deg.

La inn et innlegg på fostervannsdiagnose og ultrlayd ang tidlige ul og befruktelsestidspunkt. Fikk svar fra Dag Harald Hovin som er sonograf.

Dag Harald. er tidligere ul relativt sikre i forhold til unnfangelsestidspunkt

hadde 2 ul som viste det samme. første gangen var jeg 8+5 og ved andre ul skulle jeg da være 13+3 noe som stemte.

kan jeg da stole på at disse to tidlige ul er riktige?

Hei,

Fostere vokser relativt likt til å begynne med i svangerskapet og tidlige målinger er statistisk mer nøyaktige enn de som tas senere.

Når du har to målinger som begge er riktige i forhold til dine egne beregninger, bør du kunne være rimelig trygg på nøyaktigheten.

Vennlig hilsen

Dag Harald Hovind, Sonograf

jeg har vært sååå lite sosial jeg, gjennom dette svangerskapet... d er lissom drikkings d går i her når folk "finner på noe", å d kan jeg selvsagt ikke være med på...ikke gidder jeg å være sjåfør å ikke gidder jeg å bli med på vors for å se på at andre drikker....traaaavelt...å i ukene føler jeg at dem fleste er opptatt av seg å sitt...full jobb å familie å barn å diverse... har dog ikke sittet inne hver dag, men føler nå at keg sikkert kunne gjort mere for ikke å bli sittende så mye på sofaen... har lissom bare ikke vært så veldig opplagt... men NÅ vettu, NÅ er d 3 dager til termin nå, etter D kan jeg faktisk leve litt mere igjen =))) gleder meg så vannvittig, fantastisk vilt til å møte dette lille vesenet jeg bærer på!! tenk, for en vannvittig krysning d må være ;o)) jeg å han derre...stakkar lita ;o)

d er jo på onsdag du skal på ul ja!! shit, tiden har egentlig gått fort ! syns d er sååå lenge siden du nevnte om en ul i uke et-eller-annet laaangt fremme ;o) skal vel bli spennende å høre hva dem sier der tenker jeg :o) tror nok d samsvarer med den første ul-en din :o))

ja nei -syns du er snill som gidder å sende ham bildene, jeg. han fortjener d ikke ... han kunne kommet å vært med, hvis dere har pratet om d. han må jo bare legge kortene på bordet snart...du er jo snart halveis, dama!!!!! =))

gå å høre på hjertelyden?? har du sånn greie??? =) var alt fint,ja??

sa legen din noe om hvorfor man ikke kunne være helt sikker?? d sa nemlig hu here legedama jeg har gått til vekstkontroll hos å, men hu forklarte d lissom ikke videre...

jaja -er jo d d er uanz ;o)

er du VARM??? syns kroppstemperaturen min har gått oppp ca 17 grader siden før jeg blei gravid...er til vanlig den frosne typen, å d er jeg faen meg glad for for d er IKKE noe særlig å gå rundt å "svette som en gris" heller... må sove med åpent vindu fordi jeg er suuupervarm... ikke normalt for meg......

nå skal jeg ut å tusle en tur under stjernene ;o)

kanskje jeg får sove til natten ... kose deg :o)

me sjåast ;o))

Gleder å gruer meg til ul på onsdag men det går nok bra.

Jeg tenker sånn at om han ikke blir mer intr av å se babyen sin på disse ul bildene (som forhåpentligvis er tydligere) så gidder han mest sannsynlig ikke å bry seg videre i svangerskapet. Da får han heller komme når ungen er født.

Har noe som heter angelsound, er en maskinsakgreieting du kjører rundt over magen og der hvor babyen ligger hører du hjertelyden.

har hørt så mye på hjertelyden at det er ikke spennnende lenger, nå bruker jeg den bare om jeg ikke har kjent liv hele dagen.

Når han derre Dag Harald Hovin som er sonograf (veit ikek hva sonograf er da) skriver at de tidligere ul er ganske sikre og så lenge jeg har 2 stk som passer perfekt med hverandre så kan jeg gå utifra at det er riktig så må jeg vel velge å tro på det? eller?? faen ass hvorfor drive å ha seg med 2 forskjellige innenfor samme periode.. hahaha.. vi to assa...

jeg er også skikkelig frysapinne men har ikke merket at jeg har blitt så mye varmere, kanskje litt.. Sover ikke med vinduet oppe enda, hos meg er det varmeovnen på 20 grader på soverommet om natta.. Må ha det for klarer ikke komme meg ut av senga om det er dritkaldt der.

nattaklem

en sonograf er vel noe sånt som en videreutdannet radiograf eller noe i den sona?? ;o)

hehe ja vi får d til ... glad d ikke er bare meg hehe ;o) sikkert maaange andre å, som ikke er her inne, eller som ikke gidder å engsjere seg i noen tråder,,,

så praktisk da ! så slipper du å fly inn på føden hvis du får noia over lite liv :o)

du skulle ikke vite kjønn du?? ;o) sterke deg... hviiiis du ombestemmer deg, må du si d ... jeg er suuupernyskjerrig hehehe (((((=

i 20 grader hadde jeg dauda ... ;o) jeg fryser resten av familien ut av huset med gjennomtrekk i alle etasjene 24/7 ;o)

natta da, sove godt ((=

klems

en radiograf?? Hva faen er det da`? Aldri hørt om noen av delene jeg ass.. hehe...

Jupp er nok mange fler enn oss som har bæsja på leggen men hva gjør vel det. Synes det er moro ¨skrive med deg jeg for vi er jo så like.

Nope vil ikke vite kjønn og er fortsatt fast bestemt på det. tenker ikke noe mer på det nå om dagen.

Venninna mi kan ikke være med meg på ul på onsdag så da her jeg spurt mamma isteden og hun ble kjempeglad:o)

Fikk en ny en på jobben i dag og jeg var kjempe spent på hva hun kunne og om hun tok ting lett og hun viste seg å være drit flink. Nesten så flink at jeg frykter for jobben min etter permisjonen :-s

Tror jeg har fått tilbake matlysta mi nå for er såååå sulten. Spiste 2 brødskriver til lunsj og 3 brødskiver kl 15 og nå driver jeg å lager meg middag. Fiskepinner og poteter.

Shit ass, logget meg på facebook nå å en fyr har skrevet til meg. En fra Athen som studerer i oslo..Aldri hørt eller sett om fyren før. Sjekk hva han skriver a:

Hey! :) I am new in Oslo and after queries of some people I decided to make a facebook profile. I study at HiO my master degree and I m from Greece. By looking the facebook profiles I found you and I must say the one thing which magnetised me was that surprising beautiful and so honest face!! :D Would you be able to handle one more friend on your endless so far list? And I dont speak just for facebook but real life too :) let me know! it would be a real honour!!

Theodore

Seriøst hva er det med folk a? jeg har da ikke facebook for å bli kjent med folk, men for å ha kontakt med gamle kjente.. hahah.. fikk meg en god latter der ass..Er det mulig.. han skulle bare visst hvordan livet mitt stod til om dagen... HAHAHHAHA:..

Er lillejenta snart klar for å komme ut eller?

Stoooor klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...