Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Del Skrevet 14. september 2007 Vi fortsetter her siden den andre tråden vår ble så lang.(tar vel ikke lang tid før denne er like lang også)) Nå har jeg kommet hjem fra Bergen og det ble en fin tur. Riktignok fikk jeg ikke møtt han da han hadde begynt å jobbe på en annen avdeling et annet sted, men han svarte hvertfall på mld mine når jeg skrev. Det første jeg skrev til han var at nå er jeg i bergen å kan du møte meg sånn at vi får prata sammen.. Fikk til svar at det hadde han ikke mulighet til for at han hadde byttet jobb og jobbet til 19 og etter det skulle han være med dama si.. Så sa jeg at jeg trengte å få vite hvor han står midt opp i dette og fikk da tilbake at han ikke visste helt enda for han hadde ikke sagt noe til dama og kom heller ikke til å gjøre det siden han ble mer og mer forelsket. Så da skrev jeg at jeg skal ikke fortelle deg hva du bør eller ikke bør gjøre men er jo teit om hun finner det ut selv. Så skrev jeg også at om han ikke vil vite av barnet og meg så måtte han si det så skulle jeg la han være i fred. Fikk da tilbake vil jo egentlig stille opp men blir litt vanskelig i forhold til jobb og privat. Jeg svarte da at uff dette er ikke lett, men alt jeg vil er at vi skal kunne ha bra komunikasjon over mail som han vil og at han skal få se barnet sitt når han ønsker og har mulighet til å komme til oslo. Jeg spurte om han kunne svare på mailen jeg hadde skrevet og om han kunne skrive tilbake litt om hva han tenkr og hvordan vi løser dette på best mulig måte og det skulle han gjøre i dag så nå gjenstår det bare å se om han holder ord da. Forøvrig så koste jeg og venninna oss masse på på fløyen og på kafé før vi reiste hjem igjen, Så turen var absolutt ikke bortkastet. Nå må jeg løpe skal en tur til legen å ta sånn toxmoplasmatingtangsakgreie. (sånn som man skal sjekke om man har katter siden noe av det kan være smitsomt for barnet.) Jeg hadde katter å har glemt dette så nå har jeg litt angst ja. Snakkes mer etterpå. klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 14. september 2007 #2 Del Skrevet 14. september 2007 kan man/må man sjekke seg for d??? jeg har to katter....kanskje jeg burde gjørde d jeg å da?? ;o) får høre med jm på mandag ) så bra da, at han vil være med ) han er jo i en ganske kinkig sit da...meeen d er jo ene å alene hannes feil, å hvis jeg var han tror jeg jeg ville fortalt dama åssen detta henger sammen jo før jo heller....han må jo nødt å si d før eller senere hvis han har tenkt å delta på d her, så for hennes del å så burde han vel ikke holde detta skjult så mye lengre.... sikkert lettere for hun å tilgi/fortså hvis han legger kortene på bordet å, å ikke lyver for henne i "årevis" i tillegg... men det er jo hannes prob ;o) håper for din del å barnets del at han velger d "rette"... ) jeg har vært på kafe med to venninner idag ) kjempekosli ) hu ene går første dagen på overtid idag stakkar...er kjeeeemåefødeklar, kan man si...;o) så håper for hennes del han kommer ut snart! ) skal videre på besøk nå...d er lissom enten eller her ;o) enten er d fullt kjør å vel så d er, eller så sitter jeg lissom her å gloooor i veggen ;o) men men dagen går no fort da vertfall ) d er bra!! såå... du får ha en fin dag videre så "chattes" vi ) klems Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10375782
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Del Skrevet 14. september 2007 kafé er koselig da, synes ikke det før men har vel blitt gammel da.. hehe Tror man blir dritt lei ja når man lissom har begynt gå over tiden men jeg er redd jeg kommer til å savne den gravide magen min jeg, men spør meg igjen i februar så mener jeg vel noe annet..hehe... Er det UL termin du har 4.oktober? Når er mens termin? Kom til å tenke på en ting når jeg så jordmødrene på nrk på onsdagen ang epidural - de sier at det går over til risiko fødsel så fort man setter den, er du sikker på at du skal ha med engang eller skal du prøve uten først? Jeg tror jeg skal prøve uten først men tviler på at det går.. holdt på å svime av når jeg tok den sprøyta i dag. Du bør teste deg for det for om du har det kan det være skadelig for barnet. Det er noen stoffer i i kattedoene som du kan bli smittet av. Jeg ser så frem til ferie men har funnet ut nå at jeg tidligst kan reise 25 oktober og det er jo leeeeeenge til... hehe... Har du kommet deg i orden i ny leiolighet eller har du flyttet hjem? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10378694
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 15. september 2007 #4 Del Skrevet 15. september 2007 åja...kattenene mine må fint gå ut på toalettet ;o) så da er d ikke sikkert d er så skummelt da?? ) har ul termin 3 ja, å mens termin (eller noe sånt...den stemmer jo ikke med menssyklus;o)) den 27 ... så d kan vel egentlig skje noe når som helst nå ;o) jo før jo heller sier jeg ) japp vet at d blir en "risikofødsel" på epi... men jeg er heelt innstilt på å ta d med en gang ja, såfremt d går da....med min flax kommer jeg for sent eller noe sånnt til å få d...hender visst d å ...;o) søstra mi hadde d sist, å hu skal ha d igjen -bastabom- når hun skal føde i desember...typen hennes er lege å hu er sykepleier selv, og de sier at d funker helt greitt..grunnen til at d omtales som "risikofødsel" er vel ikke fordi epi er så himla farlig i seg selv, men at d kan trekke ut fødselen og at d kan oppstå farlige sit, hvis feks den fødende reagerer på epi på en eller aen uhumsk måte... altså; all bedøvelse medfører jo en risiko ) så d er jeg innforstått med, å d syns jeg er helt greitt ) jeg har ikke fått leilighet nei, landa i kjellern hos mudern ;o) blir her de første tre fire mnd...jeg har jo null erfaring med bebisser, har faktisk aaldri skifta en bleie eller noe, så syns d er ok å kræsje her til jeg får litt rutine på ting. mudern å dem har et hus dem leier ut, så skal trolig flytte dit ut etterhvert...får jeg bo gratis å alt ;o) hvis d ikke dukker opp noe annet da ) ååå heldige du som skal på tur da ) d blir jo bare sååå digg med sol å strand å varme!!! ) d kunne jeg å tenkt meg..kanskje til våren .o) eller sommern ) nå skal jeg på senteret å se etter babyseng ) sku låne,men d skar seg visst ) såå... vi får snakkes senere ) ha en fiiin dag da snuppa ) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10381526
Gjest Skrevet 15. september 2007 #5 Del Skrevet 15. september 2007 For en dag ass... våknet halv 8 av lillebror som spilte gamecube på høyeste volum, så da var det bare å stå opp enda jeg helst ville sove lengeeeee... Stod opp å lagde frokost og synes egentlig jeg var ganske flink, ikke ofte jeg spiser frokost.. hehe... Fikk levert han i bursdag og dro selv på kaffebesøk og hentet lillebror igjen kl 14. Så dro vi på butikken å handlet inn for jeg skulle lage vaffler til oss men tror du ikke at jeg glemte å kjøpe både smør og røyk... faen ass.. Ringte mamma å inviterte henne på vaffler men om hun skulle ha måtte hun kjøpe med røyk og smør.. hehe.. så nå sitter jeg bare å venter på henne.. Åssen gikk det med senteret? Fant du noen fin seng? Ha en fortsatt fin dag så snakkes vi vel snart igjen. kos og klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10383330
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 15. september 2007 #6 Del Skrevet 15. september 2007 ha ha ha -du er sikkert like glemsk som meg ;o) grur meg for den ammetåka jeg ... er lissom "nok i tåka" sånn ellers,desverre...trenger ikke noe xtra... nja fant ut at den senga mudern hadde på loftet her funka like bra som å kjøpe en ny en ) handla noen sengetrekk, 2 dundyner, en til vogna å en til senga, å noen lakner...) må vel ha litt sånnt å ;o) så nå holder jeg på å vaske opp alt...måtte selvsagt vaskes separat, å kjøpte flere forskjellige farger, så er lissom n'te maskina for idag... jeg er smart...ikke....;o) nå har jeg vært å levert gaven til sønnen til venninna mi som ble 4 år idag, å nå skal jeg lage medg en svææær hjeemlaga pizza å kræsje på sofaen etterpå ) skal bli digg....hadde d bare vært noe bra på tvn...men d er jo nesten aldri noe ( dritt. idag har ikke jeg røyka...stolt!!! røyka 3-4 igår, men får bare verre å verre samvittighet jeg asså...er lissom ikke godt lenger...så tror jeg skal prøve å kutte ut til fødseln er overstått...hvem vet, kanskje jeg får en himla god grunn til å røyke meg glugg-i-hjel etterpå haha ;o) huff....klarer ikke vente lenger!! vil vite hva som er hva NÅÅÅÅ!! tenk hvis d ikke er hannes unge da??! HVA gjør jeg egentlig da? huff...nerver.... ;o) hva gjør du hvis dem har bomma?? ellers lite spetakkel på denne kanten av landet...ser snøen har kommet langt nedi fjella her, så er vel ikke lenge før vintern setter inn for fullt...grøss...kaldt ja...er ikke noe glad i denne "mørketida" jeg. blir sånn "tung til sinns" på en måte...liker vår å sommer myyyye bedre. du får kose deg med besøk da ) vi snakkes ja ) klems Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10383908
Gjest Skrevet 15. september 2007 #7 Del Skrevet 15. september 2007 Nå rabler det snart for meg . Får ikke svar på mailen jeg sendte til bf enda han sa han skulle se på den i går. Men nå har jeg bestemt meg!!! Jeg skal faen ikke ta kontakt med han i det hele tatt. venter heller på at han kanskje kommer krypende når barnet er født. Gidder ikke bruke mer energi på han nå, gjør meg bare stresset"!!!! Jeg farget håret mitt for 2 mnd siden eller noe sånt er egentlig platina blond orginalt så farget jeg det brunt med svarte striper. Så begynte jeg å angre å bleket lyse striper men nå vil jeg ha tilbake blonde hårfargen min igjen. Dro på butikken isted å kjøpte blekemiddel men har egentlig sagt til meg selv at jeg aldri mer skal bleke håret for det blir jo helt ødelagt men nå tror jeg faen meg at jeg gjør det allikevel. Gud for en kjedelig dag.. holder på å gå på veggen!!! kan lissom ikke finne på noe særlig heller for er barnevakt for lillebror.. ååååå hva skal jeg finne på... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10384512
Gjest Skrevet 15. september 2007 #8 Del Skrevet 15. september 2007 oj glemte å svare på det du spurte om jeg.. gullfisken meg. Ja hva faen gjør vi om dem tar feil a.. Da tror jeg jaggu meg at vi får noen som er glade mens verden raser for den andre. Herregud! da har vi gått hele svangerskapet og stolt på tidlige ul også viser det feil.. Nei håper ikke det skjer. Du må seriøst ta DNA test da.. ellers vil du jo gå i uvisshet hele livet om det faktisk er rett far.. Om jeg ikke skulle tatt DNA test så tror jeg at jeg hadde blitt lagt inn på psykriatisk avdeling etterhvert.. hahaa.. Nei nå kjeder jeg meg fælt ass.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10384586
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 15. september 2007 #9 Del Skrevet 15. september 2007 hehe kjenner feelingen...... er jo ingenting å gjøre her heller.... skal på besøk i åttetida men d r \jo leeenge til. japp må nok ta dna test jah... men mine to er så forskjellige at j tror nok vi ser d ganske kjapt å...... j har forspist meg...( kjedli her. er du blond asså?? heldi da. jeg har helt mørkt hår jeg...har hatt lyst leeenge å prøve å være blond;o) kanskje j skal prøve j å?? ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10384970
Gjest Skrevet 15. september 2007 #10 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg skjønner ikke hva som skjedde men bleikinga gikk jo rett i dass. Håret mitt tok det ikke til seg så det er akkurat som det var før jeg bleket det... herregud, bortkasta penger. Vet ikke om jeg tørr å prøve igjen for da blir vel håret mitt helt tyggis. FAEN.. Det irriterte meg!!! hehe... Tror du bør vente til etter du har født med å bleke det i tilfelle det samme skjer med deg. DNA greiene er vanskelig ass... mine er også forkskjellige men for alt jeg vet så kan det jo hende han fjotten i bergen selv krever DNA test da. Jeg synes det er merkelig at han ikke har nevnt det selv da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10386002
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 16. september 2007 #11 Del Skrevet 16. september 2007 tror jeg overså noe i sted jah -svarer han ikke??? ååå er d mulig??!!! gi faen!! rett å slett... du har gitt han en sjans til å være medpå en orntli måte fra børjan, men hvis han er for feig til å fortelle om dette, så la han bare være... ta dna test, å den vil da mest sannsynlig vise at han er far, å så får han betale avdrag å sånn... du har reist helt til bergen dama...d er lissom litt opptil han å...noen gidder bare ikke lissom. jævlig frustrerende, jævlig urettferdig, jævlig provoserende rett å slett...men veldig lite å gjøre med d slik ting er nå...han bor jo langt unna å... så bruk energien ditt konstruktivt, ikke få "oppheng" i han..han er ikke verdt d, ser du vel! ta han etterpå, ikke ødelegg svangerskapet ditt...jeg angrer på mitt...ikke gjør som meg, med andre ord...du sliter deg bare ut. hehe ja nei jeg er ganske mørk jeg så jeg tror ikke sånn bleking hadde funka. tror en frisør må til her ) med min flax hadde håret mitt blitt grønt å falt av ;o) så jeg tror jeg venter jah ) men hadde vært arti å prøvd ) sovna på sofaen etter aaaaltfor mye pizza, å så dro jeg inn til ei venninne...å plutselig var klokka nesten 02 lissom...oh my goood...jeg som pleier å vær så trøtt om kvelden at jeg glemmer hva jeg heter ;o) så nå måtte jeg hjem å i seng hvis jeg skal ha et lite håp om å kunne fungere i morgen...går sikkert rundt som en zombie hele dagen ;o) how much fun..... føler jeg har fått litt mer energi nå når jeg har greidd å legge han here "x-en" litt mer på hylla.... spiser meg ikke opp innvendig lengre, på en måte...d er en superdigg følelse,gitt!! gidder ikke "løpe etter" noen som tydligvis gir seg blanke...;o) han skal nå bli pappa -mest trolig ;o)- uanz...så... nei ...vi får "chattes" i morgen ) trøttest.... nattaklem ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10387849
Gjest Skrevet 16. september 2007 #12 Del Skrevet 16. september 2007 Skal være flink nå å ikke bry meg om han derre fjotten. Han skal ikke få ødelegge svangerskapet mitt!!! Dermed basta!! hehe.. I dag har jeg vært flink - stod opp å lagde frokost til lillebror siden jeg fortsatt passer han, spilte litt gamecube med han og så på tv. Nå har jeg tørket støv i leilighet og venter på at rundstykkene skal bli ferdig. Må ha meg litt mat før jeg skal vaske gulv ellers svimer jeg av tror jeg. Målet mitt denne gangen med husvasken er at fra og med nå skal jeg gå ut å røyke og da røyker jeg mindre. Eneste kjipe er at det regner ute å er ikke tak over terassen min.. hehe.. men nå må jeg spise,. ble litt kort dette men vi snakkes senere. Bye bye kos og klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10390290
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 16. september 2007 #13 Del Skrevet 16. september 2007 hehe ja jeg må åsså ut for å røyke...d er egentlig en ok måte å hindre for mye røyking på ;o) spes med alt drittværet vi har her da.... siste jeg hadde gadda var å vaske hus nå;o) glad jeg slipper sånnt her, enn så lenge...har en haug til med barneklær som må gjennom vaskemaskina, ellers tror jeg d meste er klart... tror jeg skal pakke den berømmlige sykehus-bagen snart jeg! men hva skal jeg ha oppi?? kosedress, undertøy, bind, sminke/dusj-stæsj, fotoapparat, videokamer ooog.....what??? hva er d jeg glemmer?? ååå i dag er en orntlig kjip dag...har ikke sove en meter i natt å er bare så supersliten å trøtt asså... tror jeg må legge meg nedpå litt snart. huff. høres ut som om jeg er 50 år ;o) minst... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10391141
Gjest Skrevet 16. september 2007 #14 Del Skrevet 16. september 2007 Gikk dårlig med den uterøykinga mi.. ble sittende på kjøkkenet istedet... herregud så teit jeg er.. hehe Fikk besøk av hu gravide venninna mi også reiste vi å leide film og kjøpte godis også dro vi til en annen venninne å slang på sofaen der.. For en mongo film ass.. pledge this eller noe sånt med paris hilton. Var jo dømt til at den skulle være dårlig men måtte lissom se for det. Du kan da ikke spørre meg hva du skal ha med deg... hehe... jeg har lissom 6 mnd igjen.. hihi.. tannbørste kanskje.. hehe. Nå tenkte jeg at jeg skulle legge meg tidlig for en gangs skyld så kanskje jeg er i stand til å stå opp i morra.. snakkes i morra igjen, og da om jeg har tid så skriver jeg sikkert noen kjede innlegg når jeg kjeder meg på jobb... hehe nattinatt.. klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10394979
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 18. september 2007 #15 Del Skrevet 18. september 2007 heia !!! jobber du?? jeg har vært på senteret å brukt en haug med penger jeg ikke har!! igjen... ,o) jeg har kjøpt D SØTESTE hentesettet ever !! ååå d var bare så nussli asså ) lilla å hvitt å greier ) med den fiiineste heklajakka til ) ååå gleder meg til jeg får babyen med hjem jeg asså ) så nå kom jeg akkurat hjemigjen hit, mamma har baka -jummy ;o) blir vel spising å sofaen resten av dagen ...pleie slyebetennelsen ;o) ' sku egentlig ut å prate med E, meeeen han avlyste IGJEN ... hadde ikke tid til meg idag heller,gitt ;o) fyy faen d koker snart over her !!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10410016
Gjest Skrevet 18. september 2007 #16 Del Skrevet 18. september 2007 Halloisen!! Jupp jeg jobber, eller det vil si nå ligger jeg i senga da.. haha... Er du sånn som meg du a, bruker penger man ikke har. Men er jo faen meg umulig å gå på et senter uten å måtte kjøpe noe.. hehe... Gleder meg til jeg kan kjøpe hentesett, men jeg må kjøpe litt nøytrale farger siden jeg ikke vil vite hva det blir:o) Drit i han derre fjotten eksen din - la han komme krypende... Han fortjener ikke noe annet. Om du lar han fortsette å avtale å møte deg for så å trekke seg så kommer han alltid til å gjøre det for da vet han at du vil møte han. Jeg har så lyst til å sende sms til han som er faren for han lovte meg å svare på mailen men har ikke gjort det. Har lyst til å skrive at for hans egendel bør han svare om han vil holde på dama si. Jeg har nemlig tlf nr hennes og i tillegg når hele verden omtrent er på facebook så tar det ikke lang til å slippe nyheten.. hehe.. Men nå har jeg tenkt at det kanskje bare ødelegger for meg selv igjen i senere tid om han blir forbanna på meg så nå gidder jeg ikke ofre han så mye som en tanke! Fy faen nå er jeg trøtt ass.. holder på å sovne.. Prøvde en runde til i dag med å bleke håret mitt men denne gangen gikk det ikke så mye bedre.. hehe.. ble oransje... hehe. måtte ut å kjøpe meg blond hårfarge for å rette på resultatet så er spent på åssen det ser ut i morra når håret er tørt.. Kanskje jeg ikke tørr å gå ut døra.. hahah.. Har du lest innleggene hvor lang på vei når hjertet ikke slår eller hva det het og kan man stole på tidlige ul?? På Antilopesvin så bommet dem med 15 dager.. shit ass om dem gjør det på meg.. hehe.. men på en annen side så bor da faren nærmere men tviler på at tar feil på meg, for da skulle fosteret mitt vært mye større nå... Må skrive mer i morra klarer ikke holde øya oppe.. nattaklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10415330
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 18. september 2007 #17 Del Skrevet 18. september 2007 ja jeg å bare gi f asså... d er ikke noe å holde fast ved lengre... æsj asså...jeg haaaater mannfolk =((( hehehe -d håret ditt høres ut som et freakshow ;o))) hva med en tur til frisøren?? ;o) ikke at jeg har råa til d da...sku faen me trodd dem strødde gull å diamanter i håret ditt... 2-3 tusen spenn for å klippe meg lissom...pluss farge å stripe... herregud det er utrolig provoserende rett å slett !!! :-/ japp har lest gjennom de innleggene... vet ikke jeg, hørtes litt "rart" ut på en måte... men hun hadde jo ikke noen mens å gå ut i fra eller noe...huff...;o) aner ikke hvor ofte sånt forekommer... men en variabel på 14 dager på ul, har jeg hørt om. tror d er litt "greia" at man har tatt flere ul-er, og at dem stemmer mot hverandre og gjerne også med den rundt uke 18.... men klart...man vet jo aldri, uanz hva ul-ene viser...tror likevel ikke at det er vanlig at dem bommer såpass mye.overlegen på føden her hadde sagt til ei venninne av meg som hadde samme "dilemma" at hun måtte roe seg ned, for de bomma max med 3 dager i pluss å minus hvis flere ul-er viste d samme... hun fikk i sommer, med han som de trodde var bf, ut i fra ul...såå -tror der er håp..=) for seint å snu uanz... ;o)) naaah...tror ikke jeg ville gjort d hvis jeg var deg...utrolig irriterende å ikke få svar -skjønner d- men kanskje han trenger litt tid for å ordne ut detta her?? for alt vi vet, kanskje han har sagt d til dama å at der er et helveta spetakkel akkurat nå ;o) men klart, om du ikke hører noe på flere uker, så kanskje du kan prøve å nå ham igjen....) men ikke veit jeg, hva du føler er best ) hehe jah d ER umulig å gå på senteret uten å bruke penger...pokker ta kredittkorta mine ;o) imorga skal jeg være barnevakt for niesen min et par timer...happy hour ;O) kanskje jeg skal ta med henne på senteret å ;o) lyst å kjøpe sånn uro til å feste på sengekanten ) dem er så søte ) trenger en til vogna å ) ååå 14 dager igjen imorga!!! jeg gleder meg såååånn tilå bli ferdig med detta asså !! tenk hvis dem bommer da...detta blir en xtra skummel fødsl ;o))) skal legge meg e å ) vi snakkes )) klems Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10415853
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 18. september 2007 #18 Del Skrevet 18. september 2007 fant forresten dette om ultralyd: .....etter fire og en halv uke kan man se d første tegnet til svangerskap ved en ultralydundersøkelse. da kan man se fostervannsekken. noen dager senere er også plommesekken synlig. man kan normalt se at hjeret slår etter 6 uker. tidlig ultralyd er ikke særlig utbredt i norge, men brukes noen ganger for å fastslå at barnet lever (ved blødninger), eller for å se hvor langt svangerskapet har kommet hvis det er tvil om det. i norge utføres ultralydundersøkelsen normalt mellom 17. og 19. uke. på dette tidspunktet er organene så store at de kan sees tydlig. fram til omtrent 20. uke vokser alle fostre relativt likt.etter dette er det størrerom for individuelle forskjeller. bla bla bla.....;o) hmm... de sier vel her at tidlig ul er til å rette seg etter da?? ) var sikkert fostervannsekken de så med meg da, på andre ul-en, siden d ikke viste noenting på den første uka før, å hjertet ikke slo på den andre heller.....?) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10416380
Gjest Skrevet 19. september 2007 #19 Del Skrevet 19. september 2007 ja faen skulle ha klipt de jævla kredittkorta i 2 men det tørr jeg ikke.. tenk om jeg skulle få lyst på noe.. hehehe... Bare 14 dager igjen.. herregud tia flyr ass.. jeg er sååå spent på å høre åssen det går da... I dag var jeg oppe kl 7 - skulle nesten tro at kroppen min stilte seg inn på å våkne tidlig nå.. Faen ass begynt å være is på bilen om morra nå - er vel snart sånn at jeg må legge om til vinterdekk også.. ååå liker ikke den kalde vinteren.. Fyrer i peisen allerede nå for det er så kaldt.brrrrr.... I kveld er det jordmødrene på nrk igjen - klar for å felle noen fler tårer.. hehe.. Nei blir bare piss dette her i dag også, er så slapp at jeg sovner snart. SKriver mer senere om jeg orker i dag. kos og klem og alt det der:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10422101
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 19. september 2007 #20 Del Skrevet 19. september 2007 hehe japp blir sånn innimellom... kaldt jah...syyykt ... nærmer seg vintern ja...kjipt ( lite som skjer her vertfall..var med venninna mi på ul idag ) nå er d 6 dagen på overtid...hun er leiiii stakkar ;o) alt sto bra til med lillegutt så regner med han blir der til han finner på å komme ut selv...håper for hennes del at d ikke tar så lng tid ... å håper å ber om at jeg slipper overtid selv ;o) jeg får ikke sett d ikveld, emn d kommer vel raskt på nett slik jeg kan se d der... har klipt korta flere ganger jeg, men d nytter ikke, for da må jeg bare betale for å få nye ..,o) å de er greie å ha når d kniper om ;o) hvilket d gjør ganske ofte for tiden hehe ;o) ligger på sofaen å venter på hotell c...;o) da har man ikke mye å bedrive tida med ,o) så skal jeg ut en tur.. må se noe annet enn denne stua her ,o) jaaa..d er lissom bare max 2 uker igjen...herregud...skal prøve å legge ut bilder når jeg har fått .o) er ike spes go på sånt, men skal gjøre et forsøk;o) du får ha en fin kveld, vi hørs ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10422311
Gjest Skrevet 20. september 2007 #21 Del Skrevet 20. september 2007 Good morning sunshine:o) Endelig klart å komme meg på jobb men her var det ikke mye å gjøre enda, så da kan jeg jo skrive litt her.. Jeg blir litt småbekymret for venninna di jeg som har gått 6 dager over tiden - jeg har nemlig hørt at barnet kan dø om man går for lenge over. Selv er jeg bekymra for meg selv når jeg skal på ny ul 3 oktober siden sist jeg var der sa hun at jeg var i uke 16 isteden for 18 - og om hun sier det igjen så kommer hun vel til å flytte terminen min til mars. Men jeg vet når jeg hadde sex så det kan ikke stemme om jeg får termin i mars. Da kommer jeg til å nekte for det!!! Men den bekymringa får jeg ta 3.oktober. Har dem sagt noe om hvor lenge hun kan gå over før dem setter igang? En annen ting: begynner å lure på om vi er i slekt eller noe.. hehe.. Du er som meg å bruker penger man ikke har med disse berømte kredittkorta, Du ser på hotel cæsar og det gjør jeg også. har fulgt med siden det starta. Du er ikke 100%sikker på hvem som er far og det er ikke jeg heller.. er det noe mer vi er like på eller?? hehe.. JAAA du må legge ut bilder ass når du har født så jeg får se lille prinsessa di!!! Gleder meg til å se henne. Jeg drømte om dama til bf i natt. Drømte at jeg fikk sms fra henne hvor det stod at hun visste om det og at hun godtok det!! Dette skulle vi løse skrev hun. Herregud hva er det for noe å drømme a?? Må ha drømt det siden du skrev tidligere at for alt vi visste så kunne det jo være at hun hadde funnet det ut.. hehe. Vi snakkes senere da. Bye bye Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10426790
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 20. september 2007 #22 Del Skrevet 20. september 2007 hehe ja spørs d om d ligger noe slektskap under her ;o) gode linjer da, siden vi ikke har kontroll på noenting begge to hehehe ))) ska bare se vi kan skylde på genene ;o) hun går jo til kontroller da, så alt står bra til med lillemann ;o) skal på neste kontroll neste onsdag,men jeg regner nesten med at hun har kalva før d asså ;o) hvis ikke, blir hun helt sikkert satt igang før neste helg.ike ofte de får gå over 14 dager på overtid...d er jo max 12 dager egentlig, ifølge jm-a mi vertfall, emn flere av mine venninner har gått 14 dager... d er vel fordi dem vil at fødseln skal starte naturlig, dem vil helst ikke sette igang,egentlig. derfor drøyer de lengst mulig såfremt alt er bra med barn og mor, så klart. stakkar hun, hadde lest at dem faktisk kan vente 3 uker før de gjør noe...hun er sliten å lei nok nå lissom...men 3 uker overtid har jeg vertfall aaaldri hørt at noen har gått... d går sikkert greitt å han kommer vel ut neste uke )) hehehe ja hun dama hannes får sikkert sjokk!! kjipt for henne at han er et rasshøl...lurer på hva jeg hadde gjort hvis ei dame ringte meg å sa at hun var gravid med typen min !!! tror jeg hadde RAKNA jeg asså...tenk for et sjokk...ikke rart han feiger ut med å si no, egentlig. meeen -han skal bli pappa han ; dette måå han faktisk bare finne en løsning på. har vært ute å spist middag med "typen" jeg. meeeettt!!! fått litt penger å ;o) greitt nok. han har faktisk JOBBA !! holdt på å gå i bakken,jeg ;o) ikke hver dag.... han akta hvis å fortsette med d å, sa han... men d tror jeg ikke før jeg får se d ;o) men d hadde vært toppers d da... for ungen sin del å alt. rydde hadde han gjort å...hmm. ikke verst. fikk rensa lufta litt, kan man si. meeen... d er nok et stykke igjen å gå, jah ! ;o) åå tror jeg skal ta meg en strekk jeg, supertrøtt...sov under 2 timer i natt... fatter ikke asså...håpløst. kose deg så snakkes vi !! klem ) ps hva syns du om ronja?? har jeg spurt før?? ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10431739
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 20. september 2007 #23 Del Skrevet 20. september 2007 hva skulle terminen din vært da, etter unnfangelsestidspunkt?? å hva blir den hvis den går etter det jm sier??? hva blir differansen??? nå må vi telle igjen hehe ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10431786
Gjest Skrevet 20. september 2007 #24 Del Skrevet 20. september 2007 Ja faen hadde noen ringt meg å sagt at hu var gravid med typen min hadde det rakna for meg også. Jeg hadde starta med engang å pakke ned tinga hans å plassert både tinga og han på utsiden av døra. Ååååå det er så mye jeg har lyst til å gjøre.. har lyst til å sende han mld å be han svare på mailen min ellers tar det meg veldig kort tid å sørge for at dama hans får vite det. Har lyst til å sende mld fra internett med skjult nummer å skrive tror typen din skjuler noe seriøst for det. Har lyst til å banke vett inn i hue å hans men det funker vel ikke.. ødelegger vel bare for meg selv igjen. Middag å greier ikke værst assa... Har han snudd helt nå? Fått dårlig samvittighet?skjønner meg ikke på mannfolk ass, de gjør jo bare som dem vil. Ronja er stilig navn - dattera til en på jobben heter det men hun er den eneste jeg vet om. Kom over et annet navn i dag som jeg likte når jeg så på idol på svensk tv4. Evelina - hva synes du om det? Nå skal jeg sove enda kl bare er 2145, trøtt som en strømpe... Snakkes. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10434458
Gjest Skrevet 20. september 2007 #25 Del Skrevet 20. september 2007 Glemte jo å svare på det siste du spurte om ang termin. Termin jeg har fått på babyverden sier 18.feb men dama som tok ul på meg kunne ikke gi meg noen termin for hodet var for lite til å bli målt sånn at det passa ikke inn i tabellen hennes eller noe sånt. Hode skal visstnok være 4cm før man kan gi termin. skjønte ikke dette jeg men skal spørre legen min på mandag for da skal jeg på kontroll... zzzzzzzzzzz natta Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374528-forvirret-etter-ul-del-2o/#findComment-10434537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå