Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kort om min historie:

4 ordinære forsøk, 4 frysforsøk, 2 MA og en SA. Har en gutt fra før. Legene fant endelig ut tidlig i vinter at jeg har PCOS, og jeg har gått på metformin sin februar.

Var hos gyn her om dagen fordi menstruasjonen ikke kom skikkelig igang, skulle starte opp med progynova første menstruasjonsdag for å så sette inn frosne egg.Hadde litt småblødninger, men mensen kom liksom ikke igang. Hausken anbefalte ultralyd for å finne ut om menstruasjonen var på veg. Så der lå jeg i gyn stolen, og legen blir plutselig helt rolig, jeg tenker at nå er noe veldig galt, så sier han:"Du er visst allerede gravid". Jeg fikk fullstendig sjokk, klarte ikke å tro at det var sant..... Tok blodprøve og urinprøve som viste at jeg faktisk er gravid:-) 6 uker på vei. Er nå 100 % sykemeldt pga tidligere aborter. Klarer ikke helt juble enda, vet at jeg skal gjennom mye uro før jeg når målet, men skal prøve å tenke positive tanker, og trenger virkelig at alle krysser fingrene for at denne gangen skal det gå bra!

Helt utrolig, når jeg ble gravid nå, går det ann for alle! Har vært uten prevensjon siden 1996...... Hadde ikke tenkt tanken på at jeg kunne være gravid en gang, fikk virkelig sjokk.

Lykke til alle sammen. Det er håp for alle:-)

God helg og klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10374114-sjokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...