oftebustat Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Var på ul på mandag på Volvat. Ante ikke hvor langt på vei jeg var og kjente i tillegg at jeg trengte en liten sykemelding etter MYE stress m oppussing av hus og en ekstrem kvalme. Joda, sier gym du er gravid, og en ting til; det er to................. Jeg ble så satt ut, begynte å gråte og i det hele tatt. Dette hadde jeg ikke venta meg. Stakkars gyn, ho trøsta så godt ho kunne Nå har jeg latt det synke inn noen dager, men det er vanskelig å forholde seg til, merker jeg. Har ei på 3, og hadde tenkt å få en til. Men alt blir jo ikke som man planlegger. Flere som fikk panikk da de fikk beskjed? Jeg er forøvrig kun 7 uker på vei.
Sognemor Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Gratulere med sjokket...fikk litt sjokk jeg også på ordinær UL i uke 18.Da fikk jeg beskjed om at det var litt rotete der inne...for det var to!Ble nok litt satt ut,men veldig glad!!Nå er jeg snart i uke 34 og gleder meg veldig til de to guttene mine kommer,har to fra før på 4,5 og 3,så jeg vet hva jeg har å gjøre de neste åra..!Lykke til med å bearbeide sjokket...går nok bra dette!!!
november68 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Vil først få lov å si gratulerer med tvillinger. Sjokket gir seg nok etterhvert. Her er det flere som som får både tre og fire barn, så velkommen i klubben. Vi har to gutter fra før på 5 og snart 2. Panikk fikk vi ikke, men mer et sånt latterlig uttrykk i øynene når vi så på hverandre; et sånt, herregud hvordan skal dette gå ? og så begynte vi å le. Etterpå gikk jeg en tur på jobben min ( jobber på samme sykehus) med 2 brosjyrer i hånda. Viftet de forran avdelingslederen min, og sa, nå vet jeg hvorfor jeg er så j... kvalm. Nå er magen enorm, venter bare hver dag på at noe skal skje. Så lykke til med de kommende ukene. Etter uke 20 blir du fulgt ekstra opp hos gyn. Ett godt råd er å ta det med ro, og ikke stress.
Jente73_tvillinger Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 vet hvordan du har det..hehe. Men, jeg lover deg at sjokket blir byttet ut med glede etterhvert, selv om jeg nå er i uke 14 så gleder jeg meg masse, men er litt skremt også. Jeg har en gutt på 2 år fra før. Dette kommer til å gå helt fint, du vil fort legge merke til at man føler seg litt spesiell når man skal ha tvillinger - en deilig følelse
Heidi30 Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Følte så med deg når jeg leste innlegget ditt. jeg reagerte på akkurat samme måte. Gråt hele ultralyden på volvat jeg for jeg fikks å sjokk he he...men er i 19 uke nå jeg da. Så har synki inn litt, men er enda ikke helt komfortabel med tanken tar jammen tid skal jeg si deg. Man får mange tanker om dagen. Jammen er det mange som skal ha tvillinger også da. Er så utrolig atk roppene våres greier dte synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå