Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 ..til mannen min nettopp, så no sit eg her og er superspent og kikkar på telefonen som sikkert kjem til å ringe snart.... ;-)
Anette med nr 3 i magen Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 så spenende du kommer garantert til å få en reaksjon ja hehhe , si fra da når du har fått høre noe så vi alle her inne kan få høre hva som skjedde
Bomsedeisi Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Har du fått svar fra mannen? er så spent =)
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 Han ringte nettopp no og var heilt surrete i praten, ein smule i sjokk. Prata og lo om einannan;-) Men tydeleg glad i allefall! Eg som var litt bekymra for om han kom til å bli litt småskeptisk, sidan det skjedde litt før vi eigentleg hadde tenkt! Har liksom vore eg som har vore mest gira...hittil i allefall.. ååå, no er eg glad :-) Blir ei fin helg! Gler meg til å vere ilag med dokke hine her inne på 1.trim i vekene som kjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå