Gå til innhold

Når slipper dere nyheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge venter dere med å fortelle det til nærmeste familie? Jeg kommer aldri til å klare å holde det hemmelig i 12 uker for kommende mormor/morfar tanter osv.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal fortelle det til familie etter første legetimen i slutten av september - er da 9+4

Skrevet

Vi skal fortelle det i uke 10, da får de vite det 2 uker før alle andre.

Vil ikke si noe før, de blir så skuffet dersom vi skulle miste den lille spiren.

Skrevet

hmmm.... vi har sagt det :-)

klarer ikke å vente, dessuten er jeg så hormonell at vi var i grunnen nødt :-)

Skrevet

glemte å si at jeg bare er i uke5 hehehe

uff det føles litt teit, men men folk er vant til at jeg er gravid så da går det vel greit.... håper bare den blir boende :-)

Skrevet

Vi fortalte det med en gang vi fant det ut selv, i uke 8. Dette er nummer to og den er veldig etterlengtet, nr en snart 6,5år. Så alle har bare ventet på det. Mister jeg blir jeg uansett så skuffet at jeg nok må snakke med dem om det. Storesøster er utrolig stolt og gleder seg. Hun er dessuten stor nok til å skjønne når apsil er, da har hun bursdag selv...

Skrevet

Vi gikk ut med det til nærmeste venner og familie når jeg var på tidlig UL (6+4) Hadde bestemt oss for å fortelle det så snart vi så et hjerte dunke. Orker ikke gå der og vente på abort, liksom. (Var aldri så heldig at jeg så et hjerte dunke i fjor, og da fikk ikke noen vite det før lenge etterpå. Jeg angrer på det. Derfor gjordet vi det slik denne gang.) Min mor feks. reagerte med at hun skulle ønske hun visste det, for hun ønsket å støtte meg i sorgen. Hun følte seg litt tilsidesatt.

Så denne gang fikk hun vite det straks etter UL, det angrer jeg ikke et øyeblikk på!

Skrevet

Hei dere!

Vi var kanskje litt dumme... Vi har sagt at vi skal prøve, for det har vært et helt naturlig samtaletema i begge familiene. Så vi sa det med en gang testen var positiv. Ville gjerne fortelle alle foreldrene det samtidig, slik at ikke mine foreldre skulle få "prioritet". Snakker jo med mamma nesten hver dag, og da kunne jeg ikke holde meg.

Dersom det ikke blir et barn av dette måtte de fått vite det også! Så derfor synes jeg det har vært greit å fortelle det. Unngår sårende spørsmål...

Hilsen en som ikke klarer å holde på hemmeligheter...

Skrevet

Vi venter til jeg er 12+0 :) Er 8+4 nå, så det er jo en stund til.. heh.. Jeg må innrømme at det er hardt å holde det for oss selv. Er veldig avslørende at jeg ikke røyker lenger for å si det sånn :P

Skrevet

Jeg har villet si det leeenge.

Men kjærsten min vil vente til abortfaren går ned.

Så da får jeg heller holde kjeft en stund til

(det er ikke såå lenge til oktober lenger, hehe)

"Måtte" si det på jobb da jeg ble sykemeldt

(ønsker å ha et ryddig forhold til folk, så da er jeg ærlig med de,

dessuten skal de få refundert sykepengene mine, så da må de jo vite det.)

men de er også de eneste som vet det.

Skrevet

jeg er i ue 5 og har sagt d alt:) Klarer ikke holde noe skjult jeg....

Gratulerer alle sammen.

Skrevet

Med førsetemann ringte jeg til mamma den dagen jeg fikk positiv test.

Hadde ikke fortalt at vi prøvde og ble gravid på 1 forsøk.

Klarte ikke å holde det for meg selv.

Ventet litt lengere de neste 3 gangene, men bare noen uker.

Oppledvde å miste 2 av gangene (uke 18 og uke 8) men synes det var greit at nærmeste familie og venner visste at jeg var gravid.

Skrevet

Mamma og Pappa fikk vite det når jeg var 8+5 (mamma hadde gittet det for lenge siden). Svigermor og en venninne fikk vite det når jeg var 10+4. Svigermor klarer ikke å holde kjeft så i løpet av to dager viste hele svigerfamilien det. Slapp nyheten til sjefene på jobb i går (11+4), de hadde også gittet det. Har ikke vært dårlig, men har fått en kjempe baymage.

skal ha selskap for sønnen vår i morgen, så nå er det ikke lenger noen hemlighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...