Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...etter frys, eller er det for tidlig? Første fryse- forsøket vårt.

Skal ikke ta blodprøve før det er gått 21 dager, er det noe som er normalt ved frys, eller har legen "blingsa" litt med for mange dager?

Syns bare det var litt lenge å vente.. Sist gang var det etter 17 dager, men det var fersk- forsøk.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10372724-kan-jeg-teste-p%C3%A5-dag-13/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej

När jag gjorde färskt-försök så var jag tvungen att vänta 21 dagar innan blodprovet, nu är jag på rugedag 8 efter vårat första frys-försök och ska nu testa på dag 14.......

Hur mår du?

Har du några symptomer?

Lycka till

Cattis

Hei Catty30

Takk for svar! Så spennende å være flere som er ca like langt:)

Hvordan går det med deg?

Jeg er litt negativ til hele fryse- forsøket (selv om alle sier det KAN jo gå), er bare litt på defensiven tror jeg...

Hadde ganske mye "føling" i magen for noen dager siden og tenkte at det var det, men jeg kjenner jo litt ennå.

Og hvem vet hvordan det skal føles???

Hvordan har du levd livet ditt etter dette forsøket? Jeg hadde fri noen dager etter innsett, og har etter det vært på jobb, men har tatt det litt med ro. Hatt en dag fravær også. Men bortsett fra det har jeg vært ganske aktiv og jobbet ganske hardt her hjemme (vi pusser opp). Sist forsøk tok jeg livet hlt med ro, men det gikk jo ikke det heller, så jeg bestemte med for å leve ganske normalt nå.

Er du sykemeldt?

Hadde vært gøy å få høre litt om din situasjon nå:)

Krysser fingrene for deg!

Hej

Ja det är kul att höra från någon som är precis i samma situation...

Jag har oxå försökt att leva som vanligt den här gången, som du säger...man har ju försökt de andra gångerna att ta det med ro men det har ju inte heller lyckats så man vet inte helt hur man ska vara...:)

Dessutom blir man ju lite crazy i knoppen av allt detta väntande.....man känner efter hela tiden efter olika symptom...så blir man glad...så blir man lei.....så blir man nervös...osv

Jag äter progynon ( tror det är samma som progynova i norge ) och tar progesteron stikkpiller..(äschhh!!!).....så man undrar ju oxå vad för symptomer som kommer från dem..

Första dagarna efter återförandet hade jag ganska ont i magen ( men jag har endometriose oxå )...sen....på dag 4 försvann all smärta i magen och istället fick jag fruktansvärd värk i korsryggen, ömma pupper och väldigt väldigt trött!!!!! Har fortfarande dessa symptom!

Men som sagt, man vet ju egentligen ingenting....

Vårat första försök gjorde vi på riksen i Oslo....det lyckades och vi blev gravida med tvillingar!!! Så flyttade vi till Sverige och där mistet vi dem i 20:e veckan.......

Var bor du?

Jag är inte sykemeldt men fortsätter mina ryggplager så måste jag nog bli det kanske...har ett ganska stressande jobb, jobbar på flygplats på check-in....

Lycka till, håller tummarna för er!

Cattis

Annonse

Heisann!

Konstanse 76: Kommer helt klart til å teste hjemme før 21 dager ja!!!:) Tror vel alle her inne synes 21 dager før man får teste er en evighet, he- he....

Cathy: Så trist å høre om tvillingene deres! Men du må være ei tøff dame som fremdeles står på!!! Veldig imponerende:)

Nå har det gått opp og ved litt her, men i dag føles det litt bedre. Vet ikke helt hvorfor men trua er litt tilbake (selv om jeg vet at i morgen er jeg sikkert like negativ...) Kjenner litt i magen, puppene litt ømme... Men så kan vi vel sikkert kjenne det vi vil kjenne i denne perioden?!!

Hvordan står det til med deg da i dag? Rugedag 10, det går sakte men sikkert fremover:) Når skal du teste? Tenkte om 3 dager, noe før det er vel nytteløst? Eller..??

He- he, det klør i fingrene etter å teste...men trenger sikkert ikke forklare deg?!!?

Ha en fin søndag begge to!

Stor lykke- hilsen:)

Jeg testet på dag 13 etter fryseforsøk. Skulle ut å reise dag 14, så jeg orket ikke en eventuell nedtur den dagen.

Men dag 13 fikk jeg positiv test både på digital og vanlig CB.

Så resultatet er nok til å stole på dag 13:-)

LYKKE TIL!!!

Hej

Idag på dag 12 känns det väldigt tungt......jag klarade inte att vänta så jag tog en test för någon timme sedan...dum som jag var....och den var negativ!!!!

Jag som var så optimistisk men nu känns det tungt!!!!

Hoppas det går bra med dig och att du får ett bättre svar än mig på ditt test, ska du ta i morgon?

Ha en fin dag!

Lycka till

Cattis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...