Darth Vader Skrevet 14. september 2007 #1 Del Skrevet 14. september 2007 I dag flytter vi til Drammen, og på mandag skal Håvard begynne i ny barnehage. Er superspent på hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruble Skrevet 15. september 2007 #2 Del Skrevet 15. september 2007 Såspennende da!!! Masse lykke til med alt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 21. september 2007 #3 Del Skrevet 21. september 2007 Spennende da...hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 4. november 2007 Det har vært en ganske bratt start i den nye barnehagen. Vi har vel ikke trivdes så veldig godt med den nye barnehagen verken store eller små. Men nå ser det ut til at det går seg til heldigvis. Sånn blir det kanskje når man har erfaring fra fantastiske barnehager - ikke lett å hoppe etter Wirkola sies det. Men nå virker det som Håvard trives. Både i barnehagen og hjemme. En stund sa han ofte at han ville fly hjem - og det var jo ikke så kjekt. Men det er jo en stor overgang å flytte så langt. Syns vi har oppnådd mye også. Svigerfar er innom oss rett som det er og vet ikke hva godt han kan gjøre - han er så glad for at vi har flyttet hit. Og sambo trives veldig godt med å bo i nærheten av lillebroren og pappaen sin. Og gamle venner. Og jeg trives også - fått ny jobb som jeg stortrives i. Veldig hyggelige kollegaer. Ingen nye venner enda - men det kommer vel etterhvert det også. De to eldste ungene har hatt en god overgang til ny skole. Men eldstemann savner vennene i Tromsø veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 6. november 2007 #5 Del Skrevet 6. november 2007 Hei! Klart det er en stor overgang, både for store og små. Høres ut som det har gått seg litt til. Håper dere kommer til å trives bedre og bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaS Skrevet 2. januar 2008 #6 Del Skrevet 2. januar 2008 darth vader, ta kontakt:) evaspira at yahoo dot com venter på deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 14. januar 2008 #7 Del Skrevet 14. januar 2008 drammen ja, 15min fra meg det =)) ser det er en stund siden du har postet innlegget men hvordan går det nå? trives dere? hvorhenn i drammen har dere flyttet da? velkommen til østlandet =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 16. januar 2008 Takk, takk. Vi trives mye bedre nå. Det går fint i barnehagen - i dag hylte han når jeg hentet han fordi han ville være lenger. Jeg får ta det som et godt tegn, hehe. Vi har flyttet til Konnerud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 9. februar 2008 #9 Del Skrevet 9. februar 2008 konnerud er fint sted =) der har sønnen min familie så der er vi støtt og stadig =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka har 4barn♡ Skrevet 10. februar 2008 #10 Del Skrevet 10. februar 2008 Nå er det lenge siden jeg har gitt lyd fra meg. Skjønner at flytting og det meste går greit. Det er jo bra. Håper vi treffes en dag. Det er superlenge siden jeg har vært inne på disse sidene. Trodde nesten ikke det var noen her lengre :-) Iselin snakker fortsatt om Aurora. Hun har nok gjort et uutslettelig inntrykk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå