Gå til innhold

Blødinger etter sex??!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei og god morgen jenter....

 

Er det noen her som har opplevd bløding, ganske kraftig men relativt kortvarig, etter/under sex?? Er 5+4 i dag og egentlig ganske VELDIG bekymret for at noe er galt.

 

Hadde sex i går kveld og når vi var ferdig var det blod på penis og det drypte fra meg en god stund etterpå. Sorry for at jeg er litt detaljert..... :-/

 

Har ikke hatt noe anderledes vondt, litt mensmurringer og vondt i korsryggen, men det har jeg hatt litt til og fra siden jeg ble gravid.....

 

Skal til legen i dag kl 15.15 så krysser fingrene alt jeg kan.

 

Håper noen som VET eller som har opplevd det samme kan gi meg et svar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man er gravid blør man lettere fra slimhinnene, jeg har selv blødd litt etter sex, men bare bittelitt. Litt rosa på papiret liksom.

Husk at man ikke skal ha røff sex når man er gravid, ikke harde støt ol.

 

Håper det går bra med deg.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jeg har det på akkurat samme måte... jeg er kjempe nervøs for at noe er galt. Jeg ringte til jordmor og hun sa dette med at mann lettere blør fra slimhinnene når mann er gravid. + at hvis morkaken liggerforan åpningen blør mann lettere. Vi har hatt sex 3 ganger etter jeg fant ut jeg er gravid på tirsdag, og d har skjedd hver gang... syns det er skummelt. Håper det går bra hos legen. hvordan fikk du time egentlig? Og det hadde vært supertom du kunne skrive her om hva legen sa iforhold til blødninger.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selvfølgelig fortelle hva legen sier/gjør senere i dag. :-)

 

Jeg har lest det du sier jeg også ang blødninger, men HERREGUD så bekymret og urolig jeg blir for ALT... nesten litt slitsomt..... :-/

 

Jeg ringte til fastlegen min, og sa at jeg hadde hatt blødning og da fikk jeg time på dagen..... Tror og håper at alle som ringer og sier at de har blødninger i svangerskapet får time relativt raskt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...