nå er vi fem Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hei! Jeg har en venninne som skal sy voksiposer til meg og jeg lurer veldig på om jeg skal ha to, altså en til hver, eller om de skal dele? Noen som vet hva som er best og mest sikkert for de to små? I et hefte jeg har fått fra tvillingforeldreforeningen sa de at to voksiposer ofte kan bli litt for trangt i vogna - noen med erfaringer? Ellers regner jeg med at det beste om natten er å gi de to små hver sin seng, eller er de så vant til hverandre at de sover best sammen? Håper noen der ute med masse erfaring kan hjelpe en som er helt grønn på dette, men som gleder seg veldig:-)))
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Regner med at du har en dobbelbag til vogna ettersom du vurdere dobbelpose.Er jo greit å ha en til hver men det kan nok bli trangt. Jeg brukte ikke poser når gutta var små, brukte bare dyne og ullteppe. Men om de skal sys kan du jo sy så de passer i vogna. Når det gjeller natta må du nesten prøve deg frem tror jeg. Gutta har sovet i hver sin seng fra fødselen.Prøvde å ha de sammen men de likte det ikke.
Rakri Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Har ikke erfaring enda, men utfra anbefalinger fra de jeg kjenner med to, blir det sammen i seng om natta. Prøver med dem ved siden av hverandre i samme ende av senga først - evt å legge dem i hversin ende av senga om det blir for tett. Jeg har valgt to bagger til vogna. Blir vel en smaksak hva man synes er praktisk. Teutonia sine myke bagger er ganske store, og posene vi kjøpte (ikke voksi) passer fint oppi der. Tygde veldig på om jeg skulle ha dyne eller pose, men siden de blir født i desember landet jeg på poser med avtagbart lammeskinn i. Noen sier jo at barna forstyrrer hverandre, men de fleste sier de trives nært hverandre også i senga. Men man må vel prøve når de kommer ut. Selv kjøper jeg iallefall to senger med en gang, så jeg har en i beredskap.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 mine har sovet sammen i seng til de var 4mnd..de har alltid sovet i samme "rom" i vogna...men nå som vinteren kommer..aner ikke hva jeg skal gjøre..er jo fader ikke plass til to babyer på 5mnd +++++ med bobledress og pledd/voksipose/dyne o.l oppi der..er nesten ikke plass til de uten klær jo..hmm...what to dooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hmmmmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå