Gå til innhold

Noen tips til hvilken kombivogn?

Anbefalte innlegg

Jeg venter en liten en i Januar, og skal kjøpe en kombivogn. Men hvilken?

Har egentlig hele tiden hatt planer om å kjøpe en øskenvogn (har en født februar'06), men har nå funnet ut at det nok ikke er det største behovet for det likevel. Kan heller bruke ståbrett. Har nå en Teutonia mistral sport med softbag og er veldig fornøyd med den. Men, den skal snuppa ha i barnehagen. Denne gangen vil jeg ha en kombivogn som er litt kraftigere. Dvs har en dårlig rygg, og klarer ikke en så lav bagvogn som mistralen er. Må slippe å bøye meg så mye. Vil også ha bagen mot meg. Ulempen med kombivognene er jo at sportsdelen de blir tyngre og høyere, og slik er mistralen perfekt. Men men, kan jo ikke få i pose og sekk. da har jeg jo mistralen uansett som kan brukes... Noen som har noen tips og meninger om hva jeg bør velge?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10371784-noen-tips-til-hvilken-kombivogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det har jeg tenkt på. Veldig lurt!

Var en tur på babyshop å kikket idag, men hun som jobbet der kune INGENTING. Fryktelig frustrerende. Er ikke så ofte jeg har mulighet og ork til å dra på senteret, så det var en skuffelse. Ble ikke noe kolkere, annet enn at prisen var 4999 ut året på simo kombi. Likte best Simo av de de hadde der så jeg regner med det blir det. Finnes den i mange farger? synes ofte de mønstrene blir litt glorete jeg. Vil gjerne ha ensfarget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...