Gå til innhold

Kjem listande inn hit, eg :-) Forslag til når/korleis fortelle til pappaen??


Nibba FØDEKLAR :-)

Anbefalte innlegg

Hei!

Tok ein test i går midt på dagen, og den viste kryss for gravid! Krysset var riktignok svakt, men det var tydelig eit kryss.

Så då får eg kanskje plass i det gode selskap her??

Er jo supertidlig, har ikkje IKM før 17/18, så eg er jo ikkje 4 veker enno.

 

Er usikker på når/korleis eg skal fortelle det til pappaen. Han var innforstått med at vi slutta med prev, men ingen hadde forventa at det skulle skje så fort! Trur ikkje han er heilt og fullstendig klar, så eg veit ikkje heilt korleis han skal få nyheita.. FORSLAG??

 

NB: Har to frå før, 7 og snart 4..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å legge testen fram på badet eller noe slik at han ser den når han er alene?

Da kan han få reagere litt for seg selv før han møter deg, akkurat slik som du fikk da du tok testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du lurer på om du kanskje er gravid og ta en ny test så han får se. Dermed får han være med fra "starten". Det ville jeg ha gjordt. Mannen min hadde blitt super fornerma hvis han hadde fått vite at jeg hadde tatt en test uten at han visste det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå!

 

Jeg har testet positivt i dag, samboern min vet ingen ting enda. Jeg skal fortelle han det i kveld. Har kjøpt en bok, "svangerskapet uke etter uke" (eller noe i den duren) som han skal få i gave. Da regner jeg med han skjønner det, hehe :)

Vi har planlagt dette, så håper han blir like glad som det jeg er!

gleder meg, wohhhooooo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i samme situasjon som deg. Vi tok en test sammen.

Når jeg sa at jeg lurte på om vi var gravide, og hadde kjøpt en test ble han ganske ivrig. Ta den da, ta den da! Jeg ble sjokkert over engasjementet for vi hadde jo ikke tenkt at det skulle skje så fort.

Jeg lot han se på resultatet og det store smilet hans sa alt. Det var godt å se spontanreaksjonen hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!! Var i nesten sammen situasjon som deg bortsett fra at vi ikke har planlagt det da. Jeg haddde hatt mistanke noen dager om at jeg var gravid siden jeg ikke hadde fått mensen. Tok en test på mandag når han ikke var hjemme. Ble kjempe redd for hva han kom til å si, fordet når jeg har nevnt at jeg ville ha barn så har han bare sagt at han ikke vil i det hele tatt. Vurderte alle muligheter om hvordan jeg skulle få fortalt det, men fant ut at jeg bare måtte si det til han med en gang han kom hjem. Var kjempe nervør i mangen timer. Og da han kom hjem begynte jeg å grine og sa at jeg var gravid. Han smilte fra øre til øre med tårer i øynene og sa at det var da ikke noe å være lei seg for. Han gleder seg kjempe masse og jeg får en helt fantastisk følelse når han snakker om hvor fint det blir med en liten tass. Nå håper jeg bar at det går bra,kjempe nervøs for å miste lille spiren!! Lykke til alle sammen har inne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...