Gå til innhold

Hvilken bilstol kan festes til TFK-vogna?? Skal kjøpe bilstol i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan hvilken som helst bilstol til nyfødt passe til TFK-stativet???

Skrevet

Vi har tfk buggster og maxi cosi bilstol, det passer iallefall. Måtte kjøpte adapter da og kunne da velge mellom et universal adapter eller et maxicosi adapter, så er tydlig at det er flere stoler som kan passe.

MAxi cosi passet iallefall;)

Skrevet

Er den dyr? Er 50-70 % av avslag på alle varer på Barnas hus i sandvika....men hvis de ikke har den der må jeg et annet sted.

Fester du stol til stativ når du eks. skal på kjøpesenter osv??

Skrevet

Det spørs hvilken adapter du har. Det er 2 sorter du kan bruke. En heter Group O-Adapter og passer de fleste bilstolene. Den andre heter Maxi Cosi Adapter og passer Maxi Cosi Citi og Maxi Cosi Cabrio. Du kan kjøpe rimelige bilstoler på finn.no men bare pass på at det er en av de to Maxi Cosi setene og ikke et eldre et. Det gjor vi og sparte masse! Lykke til!

Skrevet

Jeg var på barnas hus her på mandag og da var det ganske tomt for bilseter!

Ville bare si i fra..

Sant som mamma te snart to sier at det ligger mye fint brukt på nettet hvis ikke vet jeg at de har bilstoler på www.babysamesbjerg.dk

Skrevet

Maxi cosi er ikke av de billigeste nei. Tror noen har den til 999 (kampanje pris) mens hos andre koster den 1300.

Om du vil ha base til, slik som man fester i bilen for å bare klikke på bilstolen, koster den 1200-1500 i tillegg.

Veldig bra stol da, ser helt ny ut enda etter 5mnd flittig bruk. Og gjorde det veldig bra på slike forbrukertester.

Bruker bilstolen på understellet når jeg bare skal en kjapp tur innom senteret. Altså om jeg tar bilen på senteret for å ordne diverse.

DErsom vi skal på butikken og gjøre storhandel.

Triller altså ikke rundt med småen i setet i timesvis;) Da bruker jeg bagvognen, men greit å slippe å dra med meg bagvogna på korte svippturer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...