Gå til innhold

At d stikker oppi underlivet,er d et tegn på graviditet eller at mensen er på vei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så man kan få d når man venter mensen også? Blir spennende å se..Har så masse symptomer..Litt ømme bryst-d stikker når de fryser.jeg fryser mye for tiden.Jeg har hatt mensmurringer siden tirsdag,da var d 1 uke siden EL.De kommer og går..Blir fort svimmel av å reise meg brått opp.Tåler ikke stå i kø på butikk,da kan jeg bli litt "rar"/dårlig.Får lett sure oppstøt/halsbrann,men d kan være en naturlig årsak da,jeg drikker litt appelsinjuice hver dag,ikke så mye at jeg har grunn til å få d da men..drømmer så mye rare drømmer for tiden,særlig ekle drømmer..Har hatt d i flere netter på rad,rart,er ikke vandt til å ha sånne rare/ekle drømmer,sjelden.i natt hadde jeg 3 ekle drømmer..uff,sov ikke godt da nei..

 

En av drømmene,den korteste var at jeg drømte at d dukket opp en stor hund i huset til min far.jeg tullet med den oppi sofaen.plutselig kom hvalpen til min far gående bortover gulvet.Den store hunden la merke til henne og bykset etter henne og bet henne i nakken så nakken brakk..jeg ble hysterisk og tok og brakk nakken på den store hunden og slengte meg over hvalpen"NEI,går d bra med henne?kan vi redde henne?" bæljet jeg.Min far kom og var hysterisk han og..

 

Helt grusom drøm..Jeg har sjekket pms på nettet over symptomer.oppblåst mage har jeg,men d kunne også komme av pms.og lett for å gråte og bli snarsint.Men hodepine er jeg ikke plaget av i d hele tatt.som jo er et pms-symptom.MEN når man er gravid,må man være plaget med hodepine så tidlig?

Og så har jeg hatt stikninger i underlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) det du beskriver er vel ALLE symtomer man kan gå gjennom i løpet av et svangerskap. Dersom det er så tidlig i et eventuelt svangerskap at du ikke vet om du er gravid enda, så er det vel noe tidlig å få alle disse plagene?? Du har ikke tilfeldig veldig lyst på en baby? Dersom man vil noe veldig mye kan man jo litt fort overfortolke?.,. ta deg en test og ikke tenk så mye;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stikninger som eneste symptom. Og det fikk jeg halvannen uke etter antatt eggløsning. Jeg testet positivt for et par dager siden!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...