BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hei! Jeg fødte for 5,5mndr siden. Melka begynte å minke da hun var ca 2 mndr, sluttet å amme da hun var 3 mndr. Fikk mensen på samme tiden. Nå er det 2,5 mndr siden og har ikke hatt noen mens siden. Men i de siste 3-4 ukene har brystene begynt å vokse, de er ømme, har mye murringer i underlivet, og det har begynt å værke litt i bekkenet igjen (ble helt frisk da hun var rundt 2-3 mndr). Jeg går rundt og lurer på om jeg er gravid, men jeg får ikke det til å stemme.. Er lenge siden vi hadde sex sist, og vi bruker kondom (i slutten). Jeg ville ta en test, for å bevise for megselv at jeg er paranoid, men vi hadde ikke flere grav.tester igjen, så jeg tok den ene el-testen jeg hadde liggenede (har hørt at de også kan slå ut). Så jeg satt og ventet på negativt svar.. ventet og ventet, men der viste det jammen meg at jeg hadde el!! Jeg ble sjokkert og helt i fra meg, måtte kjøpe grav.test med én gang. Den var negativ.. Så jeg tenkte at jeg kanskje hadde el, da.. 2,5 mndr siden sist.. Men jeg kunne allikevel ikke skjønne hvorfor jeg hadde disse "symptomene" i 2-3 uker i forveien?? Etter 5 dager tok jeg en el-test igjen, den viste at jeg hadde el -igjen! Har lest at el-testene (bruker dig. cb) kan slå ut feil på oss med PCOS, men det har alltid vært riktige på meg før jeg ble gravid.. Men så vet jeg også at hormon-nivåene kan forandres etter graviditeter... Gaah!! Jeg blir gal av å gå og gruble.. Det jeg lurer på er om dere har hatt det slik? Er det vanlig med disse "symptomene"? Det er ikke de samme symptomene som da jeg var gravid, men jeg har disse murringene hele tiden.. Ville bare høre om det er vanlig?
Micha.. Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 vet ikke om det er noe svar på spørsmålet ditt, men etter at jeg hadde fått førstemann (hadde Pcos og strevde for å bli gravid) så begynnte jeg å teste når jeg hadde EL for å unngå å bli gravid igjen, og testene viste negativt så jeg tenkte at jeg ikke hadde eggløsning nå heller, men jammen så ble jeg gravid likevel med negative EL tester!! rare greier.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 hm, merkelig.. motsatt for meg, hehe - takk for svar!
lindynatt Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 jeg ville gått til gyn eller fastlege og få sjekket homronene via blodprøver. Bare for å se om du har f.eks altfor høy konsentrasjon av LH i forhold til fsh i blodet.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 Da er legetimen bestillt. Men fikk ikke komme før om 2 uker... Får vel bare smøre meg med tålmodighet. Takk for svar!
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2007 andre erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå