*marekatta* Skrevet 13. september 2007 #1 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg ser at mange som har barn på Marekattungens alder nå er gravide, eller har fått. Og jeg skulle så gjærne gitt Marekattungen søsken. Vi hadde ett misslykket søskenforsøk nå i sommer. Desverre ble vi ikke gravid. Skal prøve på igjen nå i høst. Gruer meg veldig, masse hormoner, og dritt. Og små sjangser. Huff. Jaja, det var dagens *detersåsyndpåmeg* klagesang............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Del Skrevet 13. september 2007 Marekatta, vil bare sende deg en god klem Vi vet ikke hvor heldige vi er som klarer å få til slike mirakler. Vi tar det ofte for gitt! Men jeg synes jeg hører om flere og flere som har vansker med å få. Har selv en svigerinne som strevde, en kusine, en søster, en venninne, foreldrene til venninna til jenta vår.... Kusina mi sa: "Jeg har jo skjønt at en baby kommer ikke rekende på ei fjøl". Håper dere får en spire i høst, så marekatteungen får noen å bryne seg på ;-) Og mamma og pappa et nytt lite mirakel Hjertelig lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 15. september 2007 #3 Del Skrevet 15. september 2007 Hei Så synd at forsøket i sommer mislyktes. Krysser fingrene for at det går bedre nå i høst. Vil bare ønske deg lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marekatta* Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 15. september 2007 takk............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjørnebær Skrevet 16. september 2007 #5 Del Skrevet 16. september 2007 Håper sterkt at det lykkast for dykk igjen! (Veit litt om at ikkje det er sjølvsagt å bli gravid, sjølv om me var veldig heldige då og tong berre littegranne hjelp (ein kur pergotime).) Krysser fingre og tær - og hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #6 Del Skrevet 16. september 2007 Takk Bjørnebær.... Pergotimekurer vet vi alt om, hele 10 stykker har vi hatt uten resultat..... Måtte flere prøverørrunder til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marekatta* Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 17. september 2007 Hehe, huff, den anonymknappen.....lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. september 2007 #8 Del Skrevet 19. september 2007 det er lov å syte over slikt! Tenker på dere, og håper virkelig at det blir et søsken på Marekattungen!! Stor klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå