Gå til innhold

ADHD

Mamman til G & M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 13mnd, han har bestandig vært utrulig aktiv å er hele tiden høyt og lavt.. Klatrer på stoler, bord ja over alt der han kommer seg opp. Han krabber i en kjemmpe fart, noe jeg har fått mange komentarer på..Å han har ett sinne som ikke ligner grisen.. Han vet hva han får lov til å ikke lov til, men alikevel så skal han opp til flere ganger gjøre det han vet han ikke får lov til. Å når han blir sint hyler han så tårene spretter. Han har også begynt å lugge meg eller slår etter meg.. Dette er noe som har vært veldig lenge.. Han har også problemer med å legge seg for kvelden. Legger seg i 7-8 tiden å bruker en stund på å falle til ro, så er han oppe mellom 06:30 - 08:30

Har fått mange tilbake meldinger for hvor aktiv han er, ikke ofte han har tid til å kose for å si det sånn.. eller å sitte i ro...

Må vel legge til at barnefaren har adhd å har nå fått vite at den elste sønnen hannes også har fått konstantert adhd.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du stiller ingen spørsmål i innlegget ditt,- så jeg er litt usikker hva du egentlig ønsker vi skal gi respons på? :-)

Eller ønska du kanskje bare å "lette hjertet ditt" for dine eventuelle bekymringer om sønnen din? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...