Gå til innhold

Jeg har fått helt dilla på appelsin juice=))


susemor666

Anbefalte innlegg

Det er helt sant=) det er bare så herlig. Å jeg som ikk elikte appelsinjuice før?! Nå er det bare helt nyydelig......

 

Så nå har jeg drukket snart 3l på 1 1/2 dag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass på tennene deres... Tærer masse på emaljen denne gode juicen. Og så er perleranden ekstra utsatt ved graviditet også.

 

Lykke til videre i sv.skapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke pusse tennene rett etter at du har drukket juice. Da er emaljen "porøs", og tannpussen skader enda mer. Det er syren i juicen som er skadelig for tennene. Så vent en halvtime før tannpussen gjøres, det gjelder alt egentlig. Spis og drikk, og puss etter en halvtime hvis det er kveld el morgen.

 

 

Jeg vet alt om hvor godt det er med juice altså, jeg elsker det:) Men drikker det jeg skal drikke til et måltid, evt utenom måltid. Det er litt og litt utover hele dagen som er den store faren. Det er synd det er såpass dårlig opplyst om dette. For juicen i seg selv er kjempesunn. Men tennene lider ved "feil bruk" og de har man bare ett sett av.

 

Du gjør selvsagt som du vil, hadde bare lyst å fortelle deg dette. For når man er gravid ER man hardere utsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...