Gå til innhold

kan jeg spørre om en ting?setter stor pris på mange svar og erfaringer:)


tuppa prøvd lenge

Anbefalte innlegg

når begynner man å kjenne utenpå at man er gravid?hvordan blir man på magen lissom?:)kjenner man en kul eller er det mykt eller kjenner man noe annet rart ??

hadde satt pris på mange svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann=) Tja, jeg veit ikke helt når man begynne å kjenne "magen" jeg, men på meg er det helt mykt enda. Jeg kjenner ikke noe annet enda.er 9.uker imorra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jer er i uke 6 å jeg føler meg øm og oppblåst.. klarer ikke gå med dongeri og stramme bukser lenger. får åndenød da hehe... syns dessuten magen er litt hard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar jenter!:)gleder meg sånn til å bli gravid at jeg går av skaftet snart:)suger til meg alt av informasjon om svangerskap så derfor det kommer dumme spørsmål fra meg:)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magen skal du kjennesom en en liten ball i uke 13/14=) lettest visst du legge deg på olve heilt utstrekkt....eg merka det plutslig en morgen når eg låg i senga=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å begynne med kjenner man seg stort sett bare oppblåst...men etterhvert som livmor vokser opp forbi symfysen (skambenet) kjenner man toppen av livmoren..den er rund og litt hardere enn selve magen..

Hvertfall sånn jeg selv opplevde det sist...men det varierer sikkert fra person til person, og selvfølgelig hvor stor man er fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...