Gå til innhold

Ang beibisvømming...

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Som dåkker vet så har æ styra førr å få te beibisvømming.

Vi starte opp me d nu, men pga dårli dusjkapasitet i bassenget på Alleen, så kan vi ikke være så mange.

I tillegg vil ikke instruktøren at vi sku være mer enn 12 unga i bassenget når ho va me.

-1 time e kort tid! :-)

Vi e full gruppe nu, men førr dåkker andre e d jo bare å hiv dåkker rundt å organiser nå på egen hånd! Masse ledige tima på Alleen! :-)

Ta gjerne kontakt hvis d e nån som lure på nå! :-)

-Maria-

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10368485-ang-beibisv%C3%B8mming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg må gjerne få nummeret tell ho instruktøren hos deg.. Vi er jo noen september/oktober mager som har lyst å kanskje hyre ho når nu vi er klar før å svømme.. er jo enda noen uker til det da.. ka dåkker betale? Å dåkk bestille bassenget, ja? eg må få all info hos deg.

Annonse

Sikkert ikke noe problem, men nu har eg enda ikkje noe oversikt over ting å tang, å eg trur vi blir 5 stk som allerede er "meldt" på, men skrive inn her når eg veit meir å om kor mange ledige plasser det er. Skulle jo ikke være mer en 12. Men må først få høre om vi får instruktør.

Heija Guro..

Ta me mæ å ho Weronika å vårres to småtroll i den påmeldinga... Dæm e jo 6 & 7 uke nu.. Skreiv oss jo opp da ho Maria først nevnte d, men sia d va begrensa antall, å vårres småttisa e litt mindre enn mai-juni-ungan så e d jo bare greit at vi starte ei gruppe for oss som fikk på seinsommeren å utover... :-) E nu uansett bare å gi lyd når du vet mer...

Å forresten, lykke til me fødselen.. Tenk nu e du strax der... ;-D

Klæm..

Ja. Skal vi se, hvis alle fra BIM-treffet som får sept/okt blir med så er vi 5 der. Så har vi Therese, Weronika og Ellen. Da er vi 8. Å hvis Nordlandspia og Margrethe skal være med er vi 10, men vet ikke om dem spekulerte på noe sjøl???

De får værtfall si fra hvis de skal være med på det vi prøve å ordne til.. OK?

Så da er det foreløpig 8 stk som helt sikkert skal være med.

Bare mas du, eg blir litt forvirret her sjøl...;)

Annonse

Heisann Guro,

æ vil gjerne være påmeldt te den gruppa di. Men når starte dåkker opp?

Thea vil jo være et halvt år allerede i slutten av november og dem sir jo at de miste den refleksen da.

Vet dåkker nåkka om kor mye det blir å koste?

Eg har ikkje fått noe info enda å veit ikke heilt om vi får instruktør, vente på svar angående det. Vi blir neppe å starte opp før jul, fordi de minste ungene i gruppa må rekke å bli over 6 uker, å det blir knapp tid opp mot jul. Åsså er det jo eventuelt om instruktøren er interessert da. Så eg veit ikkje meire en det enda. Men det er jo fritt frem før dem som syns det er lenge til å ordne noe sjøl....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...