Gå til innhold

Ferdig med handlingen:)


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag ble jeg ferdig med de siste innkjøpene til lillegutt kommer. Har ikke hentet vognen enda da siden den måtte bestilles. Er jeg utrolig tidlig ute eller? Termin 2.jan:S Men synes det er utrolig deilig å ha ting klart. Nå skal jeg bare kose meg framover, handle litt julegaver å bare nyte den stadig voksende magen:) Hvor langt har dere kommet med innkjøpene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir man noensinne ferdig meg å shoppe da? ;o))

 

Jeg har kjøpt en del klær og sengetøy, og har stellekommoden i boks. Så har vi bestilt vogn og bilsete. Lurer litt på hva slags seng vi skal ha... Så vi har nok litt igjen, men føler at jeg har kontroll, og skal bare kose meg med resten av shoppinga ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Har ikke kjøpt noe enda vi...Har ikke termin før i slutten av januar da. Og man er vel litt ulik på dette punktet:) Men deilig å være ferdig da!Nå er det bare å nyte den stadig voksende magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi. jeg har ikke begynt ennå. synes jeg var veldig flink i dag, siden jeg har kikket litt på nettet og funnet ut hvilken vogn jeg skal ha.... har termin i slutten av januar så jeg føler jeg har supergod tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del klær, dyner har jeg fra før, bilstol og vogn har jeg kjøpt. Har vugge, men lurer på å bytte den ut? Ellers trenger den en total makeover! Saueskinn, håndkler og noen tepper. Ellers tror jeg at jeg kjøpte alt for mye til forrige mann, å man lærer vel litt av det hehe!

 

Trenger ny seng og sengeklær, stellekomoder (en oppe og en nede) og gardiner til barnerommet. Ellers er vel det meste i hus. Eh..... lekegrind må jeg ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke termin før mot slutten av januar, men siden min mann er borte store deler av høsten så har vi allerede kjøpt en god del. Blant annet, vogn, seng, bilstol, stellekommode, noe klær, tepper og andre småting. Vi synes det er greit å spre utgiftene litt, selv om våre foreldre mener at man helst burde vente til etter at ungen er kommet til verden. Det er koselig å handle litt innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok forskjellige der ja :-) Jeg har ikke kjøpt en eneste ting til babyen ennå (og ikke julegaver heller). Har termin 11. januar og føler fortsatt det er godt med tid. Desuten synes jeg faktisk ikke det er helt virkelig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...