Anonym*Gullklump* Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Ble nett bitt av valpen min da jeg skulle ta fra henne en sokk som hun hadde fått tak i.. Det er ikke ekstremt dypt klarer fint og bøye fingeren antagligvis truffet med ene hjørnetannen men det gjør vondt asså.. Men hva burde jeg gjøre? Aner ikke når eg tok stivkrampen sist, men er en del år siden.
mrss83 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Jeg ble bitt for noen mnd siden, av en 6mnd gammel hund. den var skadet og redd, og virkelig hogg til over hele venstre hånd flere ganger. og en gang i høyre hånd. Jeg bødde mye og det ble en del kutt som var litt dype. jeg var hos legen, jeg fikk stivkrampe sprøyte for 3 år siden så den virker jo fortsatt (ca 10år) men siden det var på hendene mine måtte jeg på antibiotika i 7 dager, for å forhindre ille infeksjoner. De grodde etter et par uker var litt betente, men jeg hadde vondt i nesten en mnd. Ring legen å hør hva du skal!
Leon+Ava Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Et hundebitt kan se ut som om det ikke er så ille men saken er det at at hundebitt kan ødelegge vevet i armen din... Ring legen og hør. Det er ikke værre enn at du får en stivkrampe spøryte... Ikke noe å bekymre seg for.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 dersom det er blitt hull i huden og du blør må du kontakte lege for å få antibiotika.. dersom det er lengre enn 10 år siden du fikk stivkrampesprøyt må du ha det også=) lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå