ersåspent Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Gjerne en opplevelse av noe slag. Da de som de fleste i den alderen har "alt"
Linaria Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Hvis du gir en ca pris, og forteller litt om hva de liker, så blir det litt lettere å komme på noe
Himmel og hav Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Da mine foreldre hadde 40 års bryllupsdag ga jeg og søstrene mine dem en helg på fjellet sammen med oss alle. Vi leide ei diger, flott hytte og dro en helg mamma og pappa, barn, svigerbarn og barnebarn. Vi hadde med masse god mat og hadde en hærlig helg!
ersåspent Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 Det hørtes jo kjempekoselig ut. Det var en god ide. Ca pris har jeg ikke tenkt så mye på. Men vi er 4 stk som spleiser så vi kan nok strekke oss til 2-3000,-
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Hva med å bestille familiefotografering? Det er noe jeg virkelig kunne ha tenkt meg ihvertfall! Det var planen min å gi mamma og pappa i 50/60 årsgave, men pappa døde året før! Tror det er noe de virkelig hadde kommet til å sette pris på ihvertfall!!!! Hvis de ikke har det fra før da??
ersåspent Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 Det er også en veldig god ide, men nå har jeg akkurat giftet meg og da fikk vi tatt endel fellesbilder. Har ikke fått de fra fotografen enda da, men regner med at de er flotte... Men takk for svar :-)
power puff Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 storby weekend i romantiske roma!
Fru Lillamum Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 En tur med den nye båten Color Fantasy. Den nye båten til Colorline som går til Kiel. Den har spa anlegg og masse fint ) Tenkte vi og gi til min far på hans 60 års dag.
Leontine Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Lag et skikkelig eksklusivt fotoalbum med bilder og historier fra deres 40 sammen. Få det trykt hos et trykkeri eller fotobutikk? Et minne for livet. Gjerne med en fin tale fra alle fire og fremvisning av bildene dersom det er på en fest el. lignende....
Sjokoladebananer Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Send dem på revy eller teater. Går masse morsomme revyer nå på høsten. Søk f.eks. på billettservice.no. Sleng på en overnatting på hotell og middag, alt etter hvor mye dere vil spandere. Dette gjorde jeg til mine foreldre, som har alt, men aldri finner på noe morsomt for seg selv.
ersåspent Skrevet 13. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. september 2007 Å dere er så flinke jenter. Har var det masse gode forslag! Takk og takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå