Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Ble så glad nå, trodde jeg måtte begynne på ny vogn jakt, jeg som var så fornøyd med størrelsen på vogna og alt:o) Nå skinner den her hjemme i gangen.
Tussa og Sofie Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Så bra da! ) Hva slags vogn kjøpte du da?
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 uff,ja bra det ordnet seg..flinke Sugar26!!!
Frukten og To små Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Hurra hurra!! gratulerer med endelig vogn i hus og at det ble den vognen du faktisk hadde betalt for, ikke dårlig!!! ler.. nå kan du ihvertfall ta det med ro fremover, godt jobba!
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Det er en sånn liten esprit vogn, har ikke sett noen med den. Men pga keisersnitt, å det at vi bor i 2etasje så er det greit med en liten vogn:o) Eller så hadde jeg gått for bugaboo. Ble så glad:o)
Frukten og To små Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 og jeg ble glad på dine vegne! men som nevnt tidligere, DET SKULLE bare mangle fra dem sin side!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå