Gå til innhold

DERE MED PUTEBARN...........

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som er i dag 4 uker.. hun bruker pute.

Dette er mitt foerste barn, og jeg har lite kunnskaper om hoftefeil og denne puten... Har proevd aa lese litt paa nettet, men syns det er fint lite informasjon....

Lurer litt.. hva bruker dere aa kle babyen deres med.. ?

Som regel har jeg bare paa tulla mi ei stroempebukse, sokker og body under denne puta.. har ogsaa avogtil kjole over puta:)

Har noen, noen tips til de som har babyer med slik pute?

Hvor lang tid bruker dere paa stell og bad paa deres lille? hvor ofte bader dere han/hun? Har lest noe om at puta skal maks vaere av 1 time daglig.. og med mange bleieskift og evt. et bad noen dager, saa kan d vel fort bli mer enn 1 time. eller.. ??

Hvilken oppfoelging har dere med denne puta? Vi fikk bare denne puta paa sykehuset. Fikk lite eller ingen informasjon.. ble bare vist hvordan den tas paa og av... Skal heller ikke til noen kontroll foer hun er 4,5 mnd.. noe jeg syns er rart.. hadde jo vert greit aa sett og faatt en bekreftelse paa at puta faktisk fungerer.....

et siste spm er om dere ser noen forskjell paa barnas hofter/ben naa etter en stund med pute? selv ser jeg stor forskjell... i begynnelsen bevegte hun bare litt paa hoeyre foten. den andre laag bare i ro .. var liksom helt stiv. men naa strekker hun og sparker med begge bena.. betyr dette at puta fungerer .. ???

Takker for svar.. :))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dyttet .itt info oppp til deg;)

Skrevet

hei på deg! jeg og en annen har svart deg på småtroll:-)

Skrevet

takk skal du ha;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...