Gå til innhold

Luddveig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det helt håpløst å kalle dattern vår for Luddveig? Vi var helt sikre på at det var gutt, så vi hadde bestemmt oss for Ludvik. Synes Ludvig er ett utrolig pent navn, men nå kan vi dessverre ikke bruke det. Luddveig er jo på en måte i samme sjanger. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er virkelig ikke meningen å være frekk, men tror du ikke ungen kommer tli å bli mobbet?

Skrevet

Vi får noen Ludmilla'er over landegrensene våre hvert år, tror kanskje det holder.

Skrevet

Ja, beklager, det blir faktisk håpløst. Når du spør, så...

Skrevet

Hmm..Jeg tror du tuller med oss nå:)????

Skrevet

Eh............ kremt.... fra spøk til alvor alså.... Hva tenker du når en Luddveig presenterer seg??

Skrevet

Hehe morsomt forslag :) Hørtes grapse ut...

Skrevet

He he....: ) Seriøst....? Tror du bør finne et annet navn! Hva med Hedvig? Synes ikke akkurat det er så fint heller... Men det er vel et jentenavn (....?), som jeg tror andre har likt

Skrevet

Jeg synes heller dere skal finne et pent jentenavn som dere begge liker og vente med Ludvig til dere evt.får en gutt. (Enig at det er et fint navn.)

Skrevet

likte ikke dette navnet dessverre...

Skrevet

Nei, jeg synes ikke dere skal kalle datteren deres for Luddveig. Når jeg så overskriften var jeg usikker på om det var gutt eller jente du tenkte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...