Gå til innhold

Noen som har opplevd..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

...kraftig brun utflod i begynnelsen av svangerskapet?? Men at alt gikk bra?? Har ikke hatt noen tegn til friskt rødt blod.. Kun brun utflod!!

Hvordan er mensen for dere som hadde den i starten?? Er den som normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg aldri mista, så dette må du ta med en klype salt:

Jeg trodde at hvis man mister, kommer det masse friskt rødt blod, og det gjør vondt.

Det er jo ganske vanlig å blø litt i starten sier de..

 

Håper det kommer noen med litt mere greie på det enn jeg har og sier noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei gongane eg mista (veke 5 og 6) var det brunt blod/utflod i starten. Etter nokre dagar kom ei meir frisk blødning, syns eg å hugse.

Men det trenbg jo på ingen måte vere skummelt at du har brun utflod - ville nok likevel tatt kontakt med lege.

Må nemne at eg også hadde kraftige magesmerter samtidig.

Lykke til, skal krydde fingrane for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo alle forskjellige, og vet at i de fleste svangerskap går det bra. Noen blør litt i begynnelsen uten at det er noe galt med fosteret, men det gjelder jo ikke for alle. Er du bekymret er det best å ta kontakt med legen. Jeg hadde en MA i uke 11, det viste seg at fosteret hadde dødd i uke 7. Jeg fikk brun utflod, ikke friskt blod, og ingen smerter. Følte meg gravid, var uvel og sliten. Likevel satt jeg med en litt dårlig følelse, for jeg følte meg litt "syk" på en måte.

Håper det går bra med deg, og jeg ønsker ikke å skremme deg, ville bare fortelle hvordan jeg opplevde det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...