gingerangel Skrevet 1. oktober 2007 #26 Skrevet 1. oktober 2007 Hei, Får ikke barnevakt før kl 19 på onsdag, så det blir kanskje i seneste laget å komme etter da. Og jeg som hadde gledet meg sånn. Men sånn er hverdagen bare noen ganger... Kos dere på Mecca! Det har alltid vært kjempegod service og god mat hver gang jeg har vært der!
minamo Skrevet 1. oktober 2007 #27 Skrevet 1. oktober 2007 Hei alle sammen, Jeg og "kapteinen" har også lyst å komme en tur for å treffe dere:) På den tiden av dagen er vi litt slitne begge to, men vi prøver;)
yasumi Skrevet 1. oktober 2007 #28 Skrevet 1. oktober 2007 Supert! Da blir vi: Fryda liten kuling yasumi tebekaa Litenspire 8.10.07 Eliza N + Ulrik Bodilnf + Sofus & Linus Lykke 7:) Minamo Flere? Synd du ikke kan Gingerangel. Vanskelig å si hvor lenge vi blir. Har forøvrig fått bekreftelse på bordbestillingen fra mecca.
yasumi Skrevet 1. oktober 2007 #29 Skrevet 1. oktober 2007 Ser at Jolanta heller ikke kan, synd det også!
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #31 Skrevet 2. oktober 2007 Mecca (og da ikke pilgrimenes mekka...) ligger ved Akerselva, Østre Elvebakke 7. De har egen hjemmeside på www.mecca.no, der er det et kart.
yasumi Skrevet 2. oktober 2007 #32 Skrevet 2. oktober 2007 Hei, gå inn på www.mecca.no, der finner du både adresse (Elvebakke 7) og kart, den ligger ved Akerselva i nærheten av Norsk designråd og Jacobkirken.
Fryda Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #33 Skrevet 2. oktober 2007 Så bra du har bestillt bord og ordnet opp yasumi Jeg vet ikke om det fordi jeg sitter på mac men jeg får ikke til å sende pm. Bare motta. Jeg skulle egentlig sendt deg en pm yasumi med tlf nr mitt, for da kan jeg komme innom å hente deg. Du er jo ikke så rørlig om dagen stakkar. Hvis du sender meg en pm, så kan jeg kanskje svare. Hvis ikke kan vi avtale at jeg plukker deg opp der jeg satte deg av førte gang jeg møtte dere? Klem
yasumi Skrevet 2. oktober 2007 #34 Skrevet 2. oktober 2007 Supert, tusen takk! prøver å sende deg pm, hvis ikke møtes vi der hvor du satte meg av, klokkeslett?
Fryda Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #35 Skrevet 2. oktober 2007 Se der ja Fikk pm. Ikke noe rart jeg klager over brukergrense snittet på dette forumet. Vedder på at det ser anderledes ut på en PC *snøft* Bra for bim at det er her alle de hyggelige folkene er da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå