Gå til innhold

OSLO TREFF ONSDAG 3. OKTOBER .

Fryda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da lodder vi stemningen for treff onsdag 3. oktober.

Gravide på alle nivå er hjertelig velkommen.

Selv er jeg i 16 uke og har vært med omtrent siden jeg testet positiv.

Syns det er veldig hyggelig å treffe andre voksne gravide.

Dere må gjerne komme med forslag på møte sted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir gjerne med 3.oktober, har satt kryss i kalenderen.

3.oktober er jeg 34 uker på vei.

Skrevet

Jeg blir også med 3. oktober, veldig hyggelig med treff! Jeg vil da være 36 uker på vei.

Skrevet

Hei og takk for sist!

Hadde det veldig hyggelig og forspiste meg - som vanlig:-)

Har satt opp neste treff i kalenderen min, så får vi se om det lar seg gjøre. Er jo ganske usikre "dater" flere av oss i tiden som kommer;-)

God tur til varmere strøk Fryda! Husk å ta med en flaske Antibac (apoteket) til steriliserende håndvask og gode støttestrømper til flyturen. Kos dere!

Skrevet

Jeg prøver meg gjerne på treff igjen. Da er jeg i uke 40, så litt usikkert er det jo, men er jeg fortsatt gravid og har litt overskudd blir jeg gjerne med.

Skrevet

Hei

Jeg og Ulrik blir gjerne med på treff!

Kanskje det er flere som kommer med liten også, så kjekt om det er ett sted det ikke er greit å amme og mulig å få skiftet litt=)

Blir fint å se dere!!

Skrevet

Så fint at dere kommer - gleder meg til å se Ulrik!

Blir også spennende for oss som snart skal føde for første gang å få høre litt om hva vi har i vente i den første barseltiden.

Det er kanskje fint om vi velger et kafe-sted som er uformellt -

vet du om et egnet sted Eliza?

Skrevet

Hei og takk for sist.

Nå er Sofus og Linus blitt en uke gamle og vi skal dra hjem i morgen.

Har lyst til å komme på treff for å vise dem fram :-) men vi må se ann formen osv.

Skrevet

Gratulerer Bodil!

Har tenkt så mye på deg og lurt på hvordan det har gått med guttene.

Fortell gjerne mer når du har tid og overskudd.

Forstår godt at du må se an formen.

Skrevet

Hei!

Vil gjerne være med på neste treff siden jeg måtte på foreldremøte sist!

Oktober er ganske tettpakket for min del, men skal prøve å holde 3. åpen.

Og gratulererer så mye til Bodil med tvillingguttene!

Skrevet

Dobbeltgratulerer! Så søte navn de har fått. Veldig gøy om du vil komme og vise dem frem, skjønner godt at du må se det litt an.

Håper vi sees!

Skrevet

Obs, vært mye besøk her noen dager nå, og tatt litt tid med svar fra meg.

Hva med Kjøkken og Bar ved yongstorget eller Mr. Tang(tidligere Place One i Markveien på Grunerløkka??

Ellers bare å komme med andre forslag!!

Skrevet

Gratulerer så masse med gutta!! Gleder meg til å se dem, kom å vise fram når du er klar :-)

Skrevet

Hei jenter!

Nå er jeg på "banen" igjen etter en litt tøff periode med masse tankevirksomhet.

Har nå fått tingene litt på avstand og prøver nå å fokusere positivt på det som skjer om noen måneder.

Jeg har kjempelyst til å komme på treff denne gangen - ikke minst for å se lille Ulrik. Men dessverre kan jeg ikke da jeg er på seminar med jobben.

Masse gratulerer (eller dobbeltgratulerer) med tvillingene!! Gleder meg til å få se de snart også.

Klem fra

Skrevet

Hei på dere!

Ja, det jo usikkert for mange av dere. Veldig spennende altså!

Håper mange har anledning til å komme. Skjønner likevel at du Bodilf føler for å se det an. Jeg for min del har ikke bestilt noen dramatiske hendelser før tidligst i slutten av februar neste år ;

tebekaa: Takk for tipsene, har fulgt de. Det har gått fint så langt. Reiser hjem i morgen, så det ser ut til at jeg har berget for de slemme basseluskene.

Den foreløpige listen ser sånn ut:

liten kuling

yasumi

tebekaa

Litenspire 8.10.07

Eliza N + Ulrik

Bodilnf + Sofus & Linus

Gingerangel

Jolanta

Jeg er ikke så god på steder som er baby vennlige, så jeg hadde håpet kanskje Eliza N kan være sjef for å finne et egnet sted?

Håper alle har det fint og så er jeg glad for at du jolanta er blitt roligere og fremdeles er med oss.

Gleder meg til treff :))

(En liten hilsen fra en nå ny-skrubbet og ny-massert Fryda, som sitter og venter på at mannen skal bli ferdig med sin behandling. Livet kunne vært verre... Kropps skrubb og massage anbefales til alle gravide! )

Skrevet

Hei

Er det plass til en til???

Jeg er i min 16 uke og det hadde vært koselig å møte andre i samme situasjon. Jeg er 41 og jeg vet ikke om noen i min omgangskrets som er gravid. Det er midt i høstferien men jeg håper jeg kan komme likevel.

Skrevet

Hjertelig velkommen til alle nye!

Eliza N hadde to forslag til møtested i begynnelsen av denne tråden, kan gjerne gå for ett av dem. Den som er nærmest trikk eller buss kanskje?

Er blitt 100 % sykemeldt nå, symtomene på premature rier har kommet tilbake, denne gang virkelig smertefulle både i mage og korsrygg og mye kraftigere enn sist, jeg skal derfor ikke gå noe og må holde meg helt i ro. Kjedelig, alt jeg skulle ha gjort osv., men sånt skjer, så får heller mannen min gå på IKEA, babyshop m.m. alene og kjøpe inn det vi trenger. Men kan ikke mure meg helt inne, så tar buss og trikk, ev. taxi, til avtaler, og skal også unne meg en fotpleie-time, ble så innspirert av spa-ferien din Fryda, det høres så deilig ut med behandlinger :-)

Skrevet

Dytter.

Eliza N foreslo Kjøkken og Bar ved yongstorget eller Mr. Tang(tidligere Place One i Markveien på Grunerløkka.

Mecca ved Akerselva skal også være barnevennlig.

Skrevet

Den foreløpige listen ser forresten slik ut:

Fryda

liten kuling

yasumi

tebekaa

Litenspire 8.10.07

Eliza N + Ulrik

Bodilnf + Sofus & Linus

Gingerangel

Lykke 7:)

Flere?

Skrevet

Hei igjen

Mecca er ett godt forslag Yasumi. Romslig og barnevennlig så veldig gjerne det.

Kjøkken og bar kan muligens være veldig fullt på den tiden.

Koselig at flere henger seg på. Gleder meg til treff!!

Skrevet

Kjøkken og bar tor jeg både har trapp inn og er litt trang for tvillingvogn.... ellers et bra sted.

Mekka reklamerer jo med at de skal være barnevennlige så det er nok et godt alternativ. Der virker det som om vogner kan stå utenfor også om det ikke er plass til en tviillingvogn, kan jo bære inn baggene.

Men det er kanskje litt amasiøst for oss og komme.... vi var ute og spiste shshi her en dag, og det gikk bra...men var spontant på en trilletur og S&L sov godt gjennom det hele. Vi har kommer helt ut av det litlle vi hadde av rytme her nå også....både med pumping, mating og soving...etter litt vell mange besøk. Men vi jobber oss inn igjen. og koser massse underveis :)

Kommer altsåpå kasnkje en tur innom men blir nok uansett ikke ro til å sitte ned et helt måltid for oss 3.

Lykke til med resten av graviditeten alle sammen!

Pass på dere selv og skru ned tempoet. En naturlig fødsel etter et fullgåttt svangerskap er å foretrekke på alle måter, men skulle ungen komme før går det også helst bra, sykehusene har blitt veldig flinke med premature.

Skrevet

Hyggelig å høre fra deg Bodil.

Skjønner veldig godt at det er vanskelig å planlegge så tett etter fødselen. Ta det som det kommer, skjønner veldig godt hvis dere ikke får det til. Og blir det bare en kort visitt innom så vi kan kikke ned i vognen er det også veldig hyggelig.

Det blir flere treff etter hvert - vi blir jo snart flere som føder og kan også møtes på dagtid.

Merker at det ikke er så lett å skru ned tempoet, er nok litt for samvittighetsfull når det gjelder jobben. Mye som skal gjøres ferdig og det blir ikke enklere når en annen kollega har blitt langtids sykmeldt etter et trafikkuhell - og firmaet er lite i utgangspunktet.

Skrevet

Enlingsvangerskap med en frisk mamma i fin form er jo noe annet enn mitt svangerskap også da. Stå på du liten kuling, men husk å slappe av og kos deg også :)

Vi sees vel kanskje på dinBaby etterhvert flere av oss. Hat knapt vært innom der ennå ....liten tid med to små i hus

Skrevet

Jeg prøver å bestille bord til 9 stk. 17.30 på mecca, bare si i fra hvis det er flere som vil være med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...