Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hva synes dere om Mathilda? Jeg har så lyst til å kalle dattern min det, men samboeren min er ikke enig og mener det er ett grusomt navn. Har dere noen andre tips til navn i samma sjanger? Helst med A ending.
Mammaen til E.S. Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Kjempe fint : ) Et av mine favoritt navn er Matilda men sambo er ikke enig så vi bestemte oss for et annet fint et hvis vi får ei jente til : )
nr to på vei:) Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Synes Mathilda er et koselig navn:) Ikke så lett å bli enige bestandig, det vet jeg alt om....
Lurvehette Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Minda er jo fint da... Kortere og definitift ikke så vanlig..
Vannmann35 Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Jeg støtter samboeren din, dvs. - synes ikke det er et grusomt navn, men liker det ikke! Synes det er tungt + tenker mat Hilda.... Tilda/e - mye nettere Mathea Martina/e Marita Maja Martha/e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Vet du ville ha navn som ender på -a, men hadde bare så lyst å nevne et navn som gir meg litt samme vibbene som Mathilda (søtt og koselig navn). Nemlig Alvilde...
Gjest Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Mathilda er fint ) Samma sjanger - blir'e a? *gruble* Mafalda Minerva Miranda Esmeralda Bettina Sunniva
Gjest Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Mathilda er ganske fint det, men det hjelper vel ikke stort hvis ikke samboeren din liker det. Navn som jeg føler er litt i samme stil: Mathea, Cornelia, Agatha, Johanna, Amanda, Sofia, Leonora, Louisa og Theresa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå