tulle82 Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Det holder at snuppa sover ett par timer mer enn normalt på natta, så våkner jeg med en pupp som er kjempeøm, rød og hoven, men uten klumper. Fryser og er trett hele dagen, og på kvelden kommer feberen snikende. Har hatt det slik 4 ganger nå, to ganger nå de siste to ukene! Spiser lecitin. Andre gode råd for å forhindre dette?
Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Å, vet hvor kjedelig det er. Hadde det akkurat slik 8 ganger de 2 første månedene, og jeg heller aner ikke hvorfor. Men det har iallfall gått over, gutten er 4 måneder nå. Kanskje han spiser mer og tømmer brystet mer effektivt når han har blitt større. Håper iallfall at det går seg til for deg også. Du har sikkert lest de beste rådene allerede, holder deg varm, spiser lecitin, bruker ullinnlegg, har ikke noe som strammer over puppen? Har i grunn ingen andre tips. Noen av oss har nok mer kronglete melkeganger enn andre og lettere for å gå tett.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg sliter med det samme, er oppe en gang hver natt og pumper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå