Solitude Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Nå har datteren min også fått vannkopper, nå som lillebror nettop var ferdig.. Men hvordan er det egentlig med hvitvask, skal det vaskes av etter en stund eller kan det ligge lenge på ? Hun her har nemlig ingen lyst i dusjen med det første. Minstemann fik sekundær infeksjon i tillegg til vannkoppene og måtte få antibiotika på slutten. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå at jenta mi også får det ?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 vi vasket ikke bort hvitvasken... lot det være på, og tok på mer når hun virket plaget...
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Mine to største gutter fikk vannkopper samtidig, og jeg brukte ikke å vaske bort hvitvasken etter en stund, lot det ligge på flere dager (trur æ, før æ tok dem i dusjen).. Selvfølgelig skal jo kroppen vaskes, men gjør det når vesla er klar for det.. Men, du kan jo vaske over kroppen med rent vann og vaskeklut evt. hver morgen og da smøre på nytt lag..
~sjiraff~ Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Vasket ikke bort hvitvasken nei. Skorpene på koppene var jo like vite som røde etterhvert. Hadde bare på mer etterhvert som hun klødde mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå