*Troika* Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg har en liten gutt på litt over 6 uker. De seneste ukene har han ynket, stønnet,grått sårt og vært svært urolig.Dessuten presser han hele tiden så han blir rød i ansiktet. Dette pågår hele dagen og går utover søvnen hans og også måltidene når han er så urolig. Han har ikke direkte kolikk tror jeg, men mye luft i maven. De siste 2 ukene har det romlet i magen hans, så vi hører det, han promper mye og blitt flinkere med raping etter måltid.Men mye luft likevel. Har våte bleier hver gang jeg skifter, og det er vel hver 2 time eller noe sånt. Han ble født med keisersnitt 2 uker før termin, og veide like i underkant av 3kg. Har veid han hver uke, og han går opp rundt 300-400gram i uken. Noe jeg har hørt er altfor mye. Prøver derfor å holde litt igjen på avstanden mellom måltidene med smukk, noe ikke alltid er like lett.. Jeg spiser ingenting av de matvarerne man har blitt anbefalt å holde seg borte fra. Også i stor grad melkeprodukter. Likevel gråter han og ynker seg og vrir og vender på seg. Har kjøpt minifom, men leste at den kunne føre til hormonforstyrrelser, så lot være å bruke den. Drikker ammete. Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har mye melk, så håndpumper litt før måltid. Han har også fått sjeldnere avføring, før var det nesten etter hvert måltid, nå er det 1-2 ganger generelt i døgnet. Denne er kornete og gul og slimete, noen ganger er den "boblete", noe jeg antar er all luft som kommer ut. Jeg synes det er helt forferdelig å se han slik, han virker utilpass og har det ikke godt. Hva skal jeg gjøre?? Eller er det bare å vente å ri stormen over? Værsåsnill å gi en vurdering.. Tusen takk på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg vill forsøkt akupunktur, komplett kumelkdiett og minifom, i den rekkefølgen.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Samme her, er 4 uker. Går til akupuktur,pressakupunktu,dvs uten nåler. Hun er bedre =) Prøv det! Hvor bor du?
*Troika* Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 Hei, Pressakupunktur.. har jeg aldri hørt om.. Hvor mange ganger var behandlingen før du merket at hun ble bedre? Jeg bor i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå