Gå til innhold

Blødning i uke 5


Gjest

Anbefalte innlegg

Merket blod på papiret etter dobesøk i går kveld og også i morges. Ble redd da jeg:( Fikk time hos fastlegen min i dag. Han vurderte først ultralyd, men fant ut at det var for tidlig. Tok heller en HcG-prøve i dag og skal ta en ny på onsdag for å se om verdien stiger eller går nedover. Håper for guds skyld at den går oppover.. Han mente det skulle gå bra i og med at jeg ikke har noen smerter. Men er bekymret nå jeg, ja. Fikk sykmelding ut neste uke. Noen med lignende erfaringer? Har forresten symptomer som spente bryst og kvalme. Dette blir mitt 4.barn og er veldig ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blødde litt på papiret i uke 6. Hadde ingen smerter. Fikk time til legen. Tok ingen prøver eller noe. Men fikk gu, og hun sjekket at alt var lukket. For var visst noe som åpnet seg om det var en sa.. Hadde også flere småblødninger gjennom svangerskapet. Men alt gikk bra=)

 

Så tror nok det er ganske vanlig å blø tidlig i svangeskapet. Tror egentlig det er vanligere med blødninger enn vi tror. Men det skal jo ikke være mye, å det skal jo ikke være vondt..

 

Lykke til! Det går nok kjempebra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hadde jeg det også når jeg var gravid sist. Blødde masse friskt blod i over et døgn. Ikke vondt eller noe. Dro på legevakta og fikk bekreftet at jeg fortsatt var gravid. Dette var i uke 7 da. Grunnen for at jeg blødde var at en blodåre hadde sprukket når livmoren vokste. Så siden du ikke har smerter og det er friskt blod så tror ikke jeg du har noe å være redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord! Men jeg har selv en svært dårlig følelse. Føler meg ikke gravid lenger, har lite symptomer. Må vel bare vente til over helgen så jeg får tatt en ny HcG-test for å sammenligne med den som ble tatt i går. Det blir ei lang helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...