temi & keli Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Uansett hvor mye jeg prøver å følge med, så går jeg alltid glipp av noe.. Er det noen som har fått med seg: * HVORFOR er politiet så sikre på at hun er drept? * Er svigerfamilien hennes norsk? Er så kjipt når man "mangler" noen tråder..
*3 gutter i hus* Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 hehe ja er ikke lett :-) Tror de er "sikre" pga han sprikende forklaring og at han ringte til føden når babyen var 14 dg for å få vite hva han skulle gjøre med barne OM han skulle plutselig bli alene....:-s ja alle i svigerfam hennes er norske..Bergensere alle som en ;-) Litt bedre nå?? hehe sikkert MASSE jeg åsså har gått glipp a...
Anonym*Gullklump* Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Er litt ekkelt denne saken her for hun bodde i hvertfall rett bortenfor meg:os No holder de visst nok på å grave i hagen etter henne. Jeg tror de er norske vil i hvertfall gjette det i og med at de heter Larsen..... Hvorfor politiet er så sikker på at hun er drept vet jeg heller ikke for jeg mangler noen tråder jeg og men jeg prøver og følge med på nettet om det daglig og litt til. Leser mest om det inne på ba.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå